November 9, 2002
två fördelar me en styvfar som e lastbilschoufför (stavning?)
1. han e sällan hemma
2. tillgång till billig sprit
nån som vet nåt om absolut vanilia?
grogg-tips?
har en liter så ja klarar mig nog ett tag... (kolla https://www.nordichardware.se/.....hp?t=60444 om ni inte fattar va ja menar 🙄 )
February 21, 2003
kollade lite på tråden som du hade med...
många som skrev typ att när de var små för 20 år sen så hette det sjuttis... etc etc
fan, för FEMTON år sen hette det SJUFEMMA
var 75cl sprit i flaskorna på systemet...
fan vad gammal jag känner mig
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
August 20, 2001
tiggre wrote: kollade lite på tråden som du hade med...
många som skrev typ att när de var små för 20 år sen så hette det sjuttis... etc etc
Finns det inte det fortfarande? Eller det är bara import flaskor jag har i skafferiet?
April 15, 2001
DiDi wrote: [quote=tiggre]kollade lite på tråden som du hade med...
Finns det inte det fortfarande? Eller det är bara import flaskor jag har i skafferiet?
Spriten är inte längre på 75cl. Och importflaskorna ligger väl vanligtvis på antingen 0.7l eller 1l, eller?
October 28, 2002
Bacardi rom, underbar sprit! älskar den, min absoluta favorit! Bacardi limon är också bra..
Samboca är gott och shotta, tänd eld på det 😀
Passoa som ngn sa ovan är mkt gott..
Smirnoff är schyst vodka, gillar den bättre än absoult... Smirnoff och redbull 😀
Dooleys är schyst 😛
Köp öl på tunna, sånna 5 lr 10 liters, warzteiner rekar jag 🙂
February 12, 2002
tiggre wrote: kollade lite på tråden som du hade med...
De tänkte jag med på men med tanke på att jag bara är 19 så antog jag inte att jag hade så mycket att säga till om.. 😕 (Felt tråd dock va?) 🙄
1 Guest(s)