October 26, 2003
man inser verkligen att man verkligen behöver Internet! känns ju hemskt att inte ens kunna kolla sin mjel.. man klagar ibland att allt vore bättre utan de.. men nä.. här har jag varit utan Internet hur länge som helst.. fan.. tur att man får lindra abstinenesen lite hemma hos Storebror..
men för övrigt.. ja ska aldrig mera klaga på Internet.. (ja menar man blir ju helt isolerad) nån mer som förstår vad jag menar?
o eftersom ja inte vet när ja nästa gång får tag på en dator med Internet så önskar ja alla god jul o gott nytt år..
November 7, 2001
Det är faktiskt så att datorn är en dragningskraft isig, men varför se det negativt ?, det är ju faktiskt ett bra redskap för mkt.
Bara för att datorn är relativt nytt så kan man nog lätt upfatta att man känner sig "beroende framkallande att sitta framför datorn" så kan det nog kännas för dom som chattar mkt, men mår man bra av det så tycker
jag dock inte det är några problem ....
Gott nytt år och ett riktigt gott 2004 !!!!!
Keep The MetalFlame Burning !!!!!
September 5, 2001
...kan ju lungt säga att anledningen till varför jag har internet är för att jag inte gar något annat bättre för mig. TV är tråkigt, allt är ju repris,man kan inte vara ute..det är för kallt och just nu i juletid så är alla utomlands eller träffar släktingar o alla släktingar är utomalnds....bla. jag klarar mig utan, definitivt.
October 26, 2003
HuGGe wrote: [quote=BubbleAng3L]o eftersom ja inte vet när ja nästa gång får tag på en dator med Internet så önskar ja alla god jul o gott nytt år..
Goddamit bor du i en stubbe ute i skogen eller 🙄
nästan.. =) men nu är ja i de mer "centrala" delar av vårat vackra sverige.. 🙂 så nu har ja Intenet en bra tid fram över.. 🙂
2 Guest(s)