September 17, 2003
March 4, 2002
varför inte göra Chokladmuffins?
Chokladmuffins
200 grader (Ca: 10min)
150g Smör
3 ägg
2 dl Socker
2½ dl mjöl
½ dl kakao
1 tsk bakpulver
2 tsk vaniljsocker
Smält smöret låt det svalna. Vispa ägg + socker. Blanda ner alla ingredienserna.
Fast du kanske redan kan receptet 😀
March 10, 2002
Lukascool wrote: varför inte göra Chokladmuffins?
Chokladmuffins
200 grader (Ca: 10min)150g Smör
3 ägg
2 dl Socker
2½ dl mjöl
½ dl kakao
1 tsk bakpulver
2 tsk vaniljsockerSmält smöret låt det svalna. Vispa ägg + socker. Blanda ner alla ingredienserna.
Det är min morsas recept. Ska faktiskt baka efter det imorgon. 😉 Så ska jag trycka i mig 20 muffins & 3 liter cola. Men så kan jag inte göra varje dag. 😕
September 17, 2003
Dehman wrote: [quote=Lukascool]varför inte göra Chokladmuffins?
Chokladmuffins
3 ägg
2 dl Socker
2½ dl mjöl
½ dl kakao
1 tsk bakpulver
2 tsk vaniljsockerSmält smöret låt det svalna. Vispa ägg + socker. Blanda ner alla ingredienserna.
Det är min morsas recept. Ska faktiskt baka efter det imorgon. 😉 Så ska jag trycka i mig 20 muffins & 3 liter cola. Men så kan jag inte göra varje dag. 😕
Tack för din mammas recept
skulle precis runt å leta efter något liknande då jag blev riktigt sugen på ngt "nyttigt" lycka till med slut-snusningen! det är värt det.
February 1, 2002
Dehman wrote: [quote=Lukascool]varför inte göra Chokladmuffins?
Chokladmuffins
3 ägg
2 dl Socker
2½ dl mjöl
½ dl kakao
1 tsk bakpulver
Snusare brukar ju tycka det är extremt gott med en fet snus efter de ätit... 🙂
September 19, 2002
Dehman wrote: Hade som nyårslöfte att sluta snusa. Nu sitter jag och äter på min läpp istället. =/
Någon som vet vad man kan göra?
Låt bli att sluta? Funkar för mig.... Och se till att ändra ditt nyårslöfte till "Jag ska aldrig mer lova ett skit på nyår, annat än att inte bli så full att jag inte kommer ihåg tolvslaget"
😉
3 Guest(s)