March 19, 2003
Grejen tillverkades säkerligen tidigare en katastorefen hände.
Många produkter använder slående namn så det ska ska vara lite coolare.
Någon är som inte stött på någon produkt som har lite coolare namn?
Naturkatastrofer, Typhon, Twister, Tsunami osv osv osv.
* Eurofighter Typhoon stritsplan.
* TwinMOS Twister
* Thermaltake Tsunami
Och vem tittar inte lite extra på något som har lite coolare namn?
Klart man vill ha något som heter GFX Tsunami Ultra Delux framför AGP GFX OEM.
May 1, 2005
Redfaction wrote: Jag tycker der är mer alarmerande att feministsvinen håller på att ta över detta land jag.
Men det skiter de flesta i och klagar istället på småsaker som inte har någon som helst mening i det stora hela.
Håller med dig helt!
Bara undrar en sak: Har de förresten någongång alls föreslagit att män ska betala mer skatt? Hörde det nånstans o ville bara veta om det är sant.
January 17, 2002
Black_light wrote: [quote=Redfaction]Jag tycker der är mer alarmerande att feministsvinen håller på att ta över detta land jag.
Men det skiter de flesta i och klagar istället på småsaker som inte har någon som helst mening i det stora hela.
Håller med dig helt!
Bara undrar en sak: Har de förresten någongång alls föreslagit att män ska betala mer skatt? Hörde det nånstans o ville bara veta om det är sant.
Gudrun Schyman kom med förslaget ja.
May 1, 2005
CoLiC wrote: [quote=Black_light][quote=Redfaction]Jag tycker der är mer alarmerande att feministsvinen håller på att ta över detta land jag.
Håller med dig helt!
Gudrun Schyman kom med förslaget ja.
hmm, ska nog ta o göra nått åt den där jävla gudrun medans ja fortfarande inte e straffmyndig
2 Guest(s)