Äckel Gubbar som Hans Schijke Borde De va skott pengar på...|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Äckel Gubbar som Hans Schijke Borde De va skott pengar på...
Phix
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 40
sp_UserOfflineSmall Offline
1
October 18, 2002 - 5:31 am
sp_Permalink sp_Print

Tittade på det Upplyssande Programet Insider på Tv3 Igår. Dom körde ett repotage om Pisk manen Hans Scheijek(eller hur det nu stavas)
Om hur man förnedrade o såld kvinnor unga som gammla........
Han är e bit över 80 bast och har en sekt med några kvinnliga följeslagare, i still med madame de sade....Han har suttit ett antal gånger på Kåken för pedofili o annat men nu är han igång presic som vanligt o förnedrar o förstör liv.............................. 👿

Borde vara skottpengar på såna Djeflar......... 👿

Binaryian
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 219
211400
October 18, 2002 - 6:01 am
sp_Permalink sp_Print

Kan nog inte annat än hålla med. Ett riktigt j*vla äckligt svin....

Phix
Medlem
211409
October 18, 2002 - 6:40 am
sp_Permalink sp_Print

Det e ett ganska kul Land vi lever i En tjej Som e för full kan inte bli våldtagen o pedofiler får gå lösa o verka utan att någon gör nåt åt det....

jompz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 428
211443
October 18, 2002 - 9:14 am
sp_Permalink sp_Print

seek and destroy.!!! :burn:

skulle jag träffa på honom vet jag inte vad jag skulle göra..

Phix
Medlem
211447
October 18, 2002 - 9:43 am
sp_Permalink sp_Print

Det kan jag Instämma med!!!!!!!!!!

Anaconda
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 7
211461
October 18, 2002 - 11:24 am
sp_Permalink sp_Print

Varför inte skicka han till Nordpolen i kalsonger? fryser han ballen av sig... kan han inte våldta eller göka barn...

Phix
Medlem
211462
October 18, 2002 - 11:27 am
sp_Permalink sp_Print

👿 mycket bra ide ska vi starta en insamlöing till biljetten

M0rbid
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 692
211463
October 18, 2002 - 11:33 am
sp_Permalink sp_Print

FFS!!!!!! vi skickar han till nordpolen Utan kalsonger !!! 👿 👿 👿 👿
HATA PEDOFILER, så jävla äckliga!

muchcup
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 367
211523
October 18, 2002 - 3:28 pm
sp_Permalink sp_Print

jag håller med totalt, men jag måste tillägga att dom har ju ett val, dom behövde ju inte göra det.

Zedda
Medlem
Forum Posts: 25
211599
October 18, 2002 - 9:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Vilka behövde inte göra vad? Barnen eller Pedofilerna? Hoppas inte att du menar barnen för dom har ju inte så mycket att säga till om när en gubbe i 40 år åldern kommer och börjar ta på dom och håller.

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
211626
October 18, 2002 - 10:49 pm
sp_Permalink sp_Print

Phix wrote: Borde vara skottpengar på såna Djeflar......... 👿

Javisst! Jag anser även att det borde vara skottpengar eller åtminstone tvångsinternering på nån psykiatrisk anstalt på unga flickor som frivilligt går med på detta för att sedan komma och säga att de blev manipulerade eller utnyttjade.

I dagens Sverige ansvarar du inte för dig själv och dina handlingar, det är alltid någon annans fel. Jag rånade banken för att staten behandlade mig illa. Jag vek ut mig på lunarstorm för att jag i egenskap av kvinna är förtryckt av männen och samhället. Jag gick med i Hans Scheikes smisksekt för att jag blev manipulerad av honom.

Snälla nån, ifall man själv initierar en kontakt med Herr Sheike - i fängelset - efter att ha sett ett tv-program om hans hemskheter, går med i hans sekt samt besöker honom personligen så har man enligt mig ingen rätt att gnälla ifall man får det utlovade smisket.

När vi ändå talar om manipulation, varför angrips inte kyrkor, moskéer, synagogor, tempel med mera av media? De bedriver massmanipulation som förvandlar Herr Sheikes smisksekt till myggpiss i havet. De är även ganska lika Herr Sheike, då de också vill förmedla hur man skall göra sitt liv meningsfullt, osv. Och när vi ändå är igång, varför angriper inte media sig självt? De om några gör sig dagligen skyldiga till manipulation.

Folket fördummas mer och mer för var sekund som går. Jag är fan rädd för det moderna samhället.

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
211980
October 20, 2002 - 4:33 am
sp_Permalink sp_Print

jag såg det och jag gillar inte han nej, men ok, synd att insider är slut för iår, jävligt bra program 🙁

Anton Nilsson
Member
Medlem
Forum Posts: 6496
212151
October 20, 2002 - 6:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Zedda wrote: Vilka behövde inte göra vad? Barnen eller Pedofilerna? Hoppas inte att du menar barnen för dom har ju inte så mycket att säga till om när en gubbe i 40 år åldern kommer och börjar ta på dom och håller.

de flesta som kommer till gubbfan i programmet lär ha varit äldre än att de ska kunna klassas som barn
jag kan inte riktigt leva mig in i situationen där man är så desperat eller deprimerad så att man blir så korkad att man åker dit
men någonstans finns det ju också ett ansvar hos idioterna som åker dit

på hemsidan som han skapar kontakterna med finns det ju porrfilmer med flickor som pryglas (inte frågan om nått simpelt smisk inte) så åker man dit i tron att man ska bli väl omhändertagen är man fan rätt korkad

men men, vad säger ni gubbar ska vi bilda en milis och ta rättvisan i egna händer?

Phix
Medlem
212243
October 21, 2002 - 5:37 am
sp_Permalink sp_Print

En Milis e helt en lockande tanke där man kan ta lagen i egna händer
..... men kanske inte lösningen i det moderna samhälet....hoppas på att vi inte ska behöva komma ditt

squarepusher
Member
Medlem
Forum Posts: 2154
212827
October 23, 2002 - 9:44 am
sp_Permalink sp_Print

skulle snarare säga att vad e det för fel på brudarna som dras till ett sådant äckel? har man problem så borde man kunna söka hjälp på något bättre sätt. Om jag mådde dåligt å hade dåligt självförtroende...skulle jag då hora för en äcklig gammal kärring med valkar å vårtor överallt? skulle ju inte ens kunna få upp den ju haha 🙂 Visst e det synd om dom som blir utnyttjade och den där snubben är ett kräk, men dom har sig själv att skylla, annat om det vore barn...

Guest
Member
Medlem
Forum Posts: 9344
213359
October 25, 2002 - 6:56 am
sp_Permalink sp_Print

http://www.flashback.se/showar......php?id=30
Läs så får ni se vad gubben själv säger!
HATA TV3!

jan-e
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 337
213361
October 25, 2002 - 7:05 am
sp_Permalink sp_Print

snyde wrote: [quote=Phix]Borde vara skottpengar på såna Djeflar......... 👿

Javisst! Jag anser även att det borde vara skottpengar eller åtminstone tvångsinternering på nån psykiatrisk anstalt på unga flickor som frivilligt går med på detta för att sedan komma och säga att de blev manipulerade eller utnyttjade.

I dagens Sverige ansvarar du inte för dig själv och dina handlingar, det är alltid någon annans fel. Jag rånade banken för att staten behandlade mig illa. Jag vek ut mig på lunarstorm för att jag i egenskap av kvinna är förtryckt av männen och samhället. Jag gick med i Hans Scheikes smisksekt för att jag blev manipulerad av honom.

Snälla nån, ifall man själv initierar en kontakt med Herr Sheike - i fängelset - efter att ha sett ett tv-program om hans hemskheter, går med i hans sekt samt besöker honom personligen så har man enligt mig ingen rätt att gnälla ifall man får det utlovade smisket.

När vi ändå talar om manipulation, varför angrips inte kyrkor, moskéer, synagogor, tempel med mera av media? De bedriver massmanipulation som förvandlar Herr Sheikes smisksekt till myggpiss i havet. De är även ganska lika Herr Sheike, då de också vill förmedla hur man skall göra sitt liv meningsfullt, osv. Och när vi ändå är igång, varför angriper inte media sig självt? De om några gör sig dagligen skyldiga till manipulation.

Folket fördummas mer och mer för var sekund som går. Jag är fan rädd för det moderna samhället.

Bra sagt! Håller med dig till 100%
🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 110
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL