September 16, 2002
Tittade på det Upplyssande Programet Insider på Tv3 Igår. Dom körde ett repotage om Pisk manen Hans Scheijek(eller hur det nu stavas)
Om hur man förnedrade o såld kvinnor unga som gammla........
Han är e bit över 80 bast och har en sekt med några kvinnliga följeslagare, i still med madame de sade....Han har suttit ett antal gånger på Kåken för pedofili o annat men nu är han igång presic som vanligt o förnedrar o förstör liv.............................. 👿
Borde vara skottpengar på såna Djeflar......... 👿
August 22, 2001
January 5, 2002
Phix wrote: Borde vara skottpengar på såna Djeflar......... 👿
Javisst! Jag anser även att det borde vara skottpengar eller åtminstone tvångsinternering på nån psykiatrisk anstalt på unga flickor som frivilligt går med på detta för att sedan komma och säga att de blev manipulerade eller utnyttjade.
I dagens Sverige ansvarar du inte för dig själv och dina handlingar, det är alltid någon annans fel. Jag rånade banken för att staten behandlade mig illa. Jag vek ut mig på lunarstorm för att jag i egenskap av kvinna är förtryckt av männen och samhället. Jag gick med i Hans Scheikes smisksekt för att jag blev manipulerad av honom.
Snälla nån, ifall man själv initierar en kontakt med Herr Sheike - i fängelset - efter att ha sett ett tv-program om hans hemskheter, går med i hans sekt samt besöker honom personligen så har man enligt mig ingen rätt att gnälla ifall man får det utlovade smisket.
När vi ändå talar om manipulation, varför angrips inte kyrkor, moskéer, synagogor, tempel med mera av media? De bedriver massmanipulation som förvandlar Herr Sheikes smisksekt till myggpiss i havet. De är även ganska lika Herr Sheike, då de också vill förmedla hur man skall göra sitt liv meningsfullt, osv. Och när vi ändå är igång, varför angriper inte media sig självt? De om några gör sig dagligen skyldiga till manipulation.
Folket fördummas mer och mer för var sekund som går. Jag är fan rädd för det moderna samhället.
November 29, 2001
Zedda wrote: Vilka behövde inte göra vad? Barnen eller Pedofilerna? Hoppas inte att du menar barnen för dom har ju inte så mycket att säga till om när en gubbe i 40 år åldern kommer och börjar ta på dom och håller.
de flesta som kommer till gubbfan i programmet lär ha varit äldre än att de ska kunna klassas som barn
jag kan inte riktigt leva mig in i situationen där man är så desperat eller deprimerad så att man blir så korkad att man åker dit
men någonstans finns det ju också ett ansvar hos idioterna som åker dit
på hemsidan som han skapar kontakterna med finns det ju porrfilmer med flickor som pryglas (inte frågan om nått simpelt smisk inte) så åker man dit i tron att man ska bli väl omhändertagen är man fan rätt korkad
men men, vad säger ni gubbar ska vi bilda en milis och ta rättvisan i egna händer?
May 29, 2001
skulle snarare säga att vad e det för fel på brudarna som dras till ett sådant äckel? har man problem så borde man kunna söka hjälp på något bättre sätt. Om jag mådde dåligt å hade dåligt självförtroende...skulle jag då hora för en äcklig gammal kärring med valkar å vårtor överallt? skulle ju inte ens kunna få upp den ju haha 🙂 Visst e det synd om dom som blir utnyttjade och den där snubben är ett kräk, men dom har sig själv att skylla, annat om det vore barn...
August 22, 2005
http://www.flashback.se/showar......php?id=30
Läs så får ni se vad gubben själv säger!
HATA TV3!
January 30, 2002
snyde wrote: [quote=Phix]Borde vara skottpengar på såna Djeflar......... 👿
Javisst! Jag anser även att det borde vara skottpengar eller åtminstone tvångsinternering på nån psykiatrisk anstalt på unga flickor som frivilligt går med på detta för att sedan komma och säga att de blev manipulerade eller utnyttjade.
I dagens Sverige ansvarar du inte för dig själv och dina handlingar, det är alltid någon annans fel. Jag rånade banken för att staten behandlade mig illa. Jag vek ut mig på lunarstorm för att jag i egenskap av kvinna är förtryckt av männen och samhället. Jag gick med i Hans Scheikes smisksekt för att jag blev manipulerad av honom.
Snälla nån, ifall man själv initierar en kontakt med Herr Sheike - i fängelset - efter att ha sett ett tv-program om hans hemskheter, går med i hans sekt samt besöker honom personligen så har man enligt mig ingen rätt att gnälla ifall man får det utlovade smisket.
När vi ändå talar om manipulation, varför angrips inte kyrkor, moskéer, synagogor, tempel med mera av media? De bedriver massmanipulation som förvandlar Herr Sheikes smisksekt till myggpiss i havet. De är även ganska lika Herr Sheike, då de också vill förmedla hur man skall göra sitt liv meningsfullt, osv. Och när vi ändå är igång, varför angriper inte media sig självt? De om några gör sig dagligen skyldiga till manipulation.
Folket fördummas mer och mer för var sekund som går. Jag är fan rädd för det moderna samhället.
Bra sagt! Håller med dig till 100%
🙂
1 Guest(s)