August 24, 2002
Suckar.. vad sysslar dem med?
Säger som Tiff Nedell: Ända anledningen du köper en Boxster är att du inte har råd med en 911.
En gullig tjej i cabben är helt okej, allt annat
Såg en tysking i en Boxster på öland, var de roligaste jag sett då han såg ut o väga o o o 150-200 kg.. .. .
I'm drunki... :bgrin:
October 1, 2003
Redfaction wrote: Fan den var ju skitsnygg, känns som några här inte gillar design ni aknske ska hålla er till Audis fula bilar.
Jag tycker iaf bra mycket mer om nuvarande boxter och för övrigt tycker jag audi har bäst design på sina bilar jämfört med med andra bilar i samma prisklass. Jag menar vem f*n vill ha en volvo (gubbil ( möjligen inte c70)) ? eller en saab (sälj aset annars byt) bmw (dyr i förhållande till vad man får) mercedes (också dyr i förhållande till vad man får) ? Men det är bara min åsikt...
October 1, 2003
Spinnjonte wrote: Lite kass bakändå på den men med en fet vinge kan den bli snygg.....
Nån som klagade på mercedes, finns bara 2 märken bland "vanliga" bilar, Nya och begagnade mercedes......Någon som sett Lars K:s nya bil? Knäcker det mesta i stil och klass....
Om du menar mig så klagade jag inte på mercedes och har aldrig gjort, menade bara på de är dyra i förhållande till vad man får.
November 9, 2002
gyZZ wrote: [quote=Spinnjonte]Lite kass bakändå på den men med en fet vinge kan den bli snygg.....
Nån som klagade på mercedes, finns bara 2 märken bland "vanliga" bilar, Nya och begagnade mercedes......Någon som sett Lars K:s nya bil? Knäcker det mesta i stil och klass....
Om du menar mig så klagade jag inte på mercedes och har aldrig gjort, menade bara på de är dyra i förhållande till vad man får.
ok, så de va en komplimang?
2 Guest(s)