January 28, 2003
Spinnjonte wrote: Lite kass bakändå på den men med en fet vinge kan den bli snygg.....
:cy:
Sätta en fet vinge på en Porsche?!
Det är för fan som att sätta spaggeljus (neon) på en Ferrari!
Givetvis så är Porsches originalvingar ett måste på de bilar som har dem, typ GT2 🙂
Jag tyckte inte den såg så gräslig ut faktiskt, ser ut som en lite förkrympt 911 med ändrad häck.
May 17, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Spinnjonte]Lite kass bakändå på den men med en fet vinge kan den bli snygg.....
:cy:
Sätta en fet vinge på en Porsche?!
Det är för fan som att sätta spaggeljus (neon) på en Ferrari!
Givetvis så är Porsches originalvingar ett måste på de bilar som har dem, typ GT2 🙂
Jag tyckte inte den såg så gräslig ut faktiskt, ser ut som en lite förkrympt 911 med ändrad häck.
om jag inte har förstått helt fel så är inte bilneonets ursprungsland italien utan mer Japan, det borde vara indraget körkort på att ha neon under en bil som inte är japansk.
October 1, 2003
Xuestor wrote: [quote=gyZZ][quote=Spinnjonte]Lite kass bakändå på den men med en fet vinge kan den bli snygg.....
Nån som klagade på mercedes, finns bara 2 märken bland "vanliga" bilar, Nya och begagnade mercedes......Någon som sett Lars K:s nya bil? Knäcker det mesta i stil och klass....
Om du menar mig så klagade jag inte på mercedes och har aldrig gjort, menade bara på de är dyra i förhållande till vad man får.
ok, så de va en komplimang?
Har jag inte sagt.
October 1, 2003
Redfaction wrote: Audi är fula så är det bara och de ser mycket gubbigare ut än vilken modern Volvo som helst samt SAAB är 100 Gånger sportigare.
Skulle SABB vara sportig ??? BWAHAHAHAHAHAHA vilket skämt, en sprängd Renault från 80-talet är sportigare än vilken SAAB som helst. Sen att du tycker att volvo är mindre gubbigare än audi är nästan ännu mer skrattretande, alla gubbar köper svenskt alltså volvo ev. SAAB. Jag känner bara till en enda gubbe som äger en audi, han bor granne med en vän och han är inte svensk vad jag vet.
1 Guest(s)