April 1, 2001
Fyfan vad äckligt !
Jag satt och kollade på en film.. Och det var släckta lampor för att bilden skulle bli bättre. Ca ½m ifrån mig ser jag en skugga på väggen. Jag tänder lampan och hoppar till och blir så j**la rädd ! En stor äckligt äcklig spindel satt på väggen precis brevid mig ! Hjärtat hoppade upp till taket en vända typ !
Efter jag hade återfått en puls under 1000 så tog jag ett glas och fångade det äckliga djuret..
Imorn skall jag damsuga inne i varje hörn, jag vill inte ha fler såna besök... Fy vad äckligt !
/me hatar spindlar !!!
April 1, 2001
Det var liksom inte det att det var lite äckligt heller ! För jag blev så j**la rädd så jag svimmade nästan !
Det enda som var värre, var när det satt en gräshoppa @ 20cm stor typ 20-30cm ifrån mitt tgb utan att jag märkte det på ett tag när jag satt och skrev ! :bgrin: :cy: :cy:
December 22, 2000
On 2001-10-26 22:59, Iceman wrote:
Det var liksom inte det att det var lite äckligt heller ! För jag blev så j**la rädd så jag svimmade nästan !
Det enda som var värre, var när det satt en gräshoppa @ 20cm stor typ 20-30cm ifrån mitt tgb utan att jag märkte det på ett tag när jag satt och skrev ! :bgrin: :cy: :cy:
hehe, du verkar vara rädd för dem flesta små kryp du Har jag rätt?
August 8, 2001
On 2001-10-26 23:40, -dejavu- wrote:
On 2001-10-26 23:31, Fiskpinnen wrote:
Någon som har sett avsnittet av jackass när stev-o har en liten fin hjälm med en massa gräshoppor i, wäääää.
???gräshoppor 😀 näh du, där är syrsor
btw, dom kostar 1kr st, dom hade 20 000 st tror jag 😀
Du har rätt det är syrsor.
Men ändå, fiiifan´.
December 19, 2000
Faan spindalr är ju ass coola....hade polare som hade någon typ av spindel..den var inte "giftig" för oss människor men den var agresiv f-n. Stoppade in hande för att plocka ut den...då attackerade den å började tugga på mig....blev sp facinerad av det så jag lät den sitta å tugga en liten stund.....kändes en del...men fan de var så häftigt så det brydde jag mig inte om....:grin: 😀 😀
2 Guest(s)