March 23, 2003
oxiswoofer wrote: "för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studenteneeeeen, fy fan vad jag är bra"
det säger allt 🙂
Vad fan gör du framför datorn om du tagit studenten? :arg:
Skall man inte vara ute med kompisarna och supa skallen av sig för att
slippa tänka på den bittra vardagen som kommer efter gymnasiet!! :cy:
February 1, 2004
Hellspawn79 wrote: [quote=oxiswoofer]"för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten för jag har tagit studenteneeeeen, fy fan vad jag är bra"
det säger allt 🙂
Vad fan gör du framför datorn om du tagit studenten? :arg:
Skall man inte vara ute med kompisarna och supa skallen av sig för att
slippa tänka på den bittra vardagen som kommer efter gymnasiet!! :cy:
Exakt vad jag tänkte fråga?!!?
June 17, 2002
LorD_Kvadd wrote: Äckligaste : Braindead (jäfla b film, det var nästan roligt att se men den var äklig)
Mest skrämmande : The Relic är den enda som jag kan komma på nu. Evil dead var ju skoj! Om det är den filmen jag tänker på med Ash
Jo.. det e med Ash...=) den e rolig.. Har inte sett 2an.. men 3an, som e jävligt kul o cool den med...=)
Sen e ju Braindead oxå rolig ju.. den e kult!!:=)
February 3, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=LorD_Kvadd]Äckligaste : Braindead (jäfla b film, det var nästan roligt att se men den var äklig)
Mest skrämmande : The Relic är den enda som jag kan komma på nu. Evil dead var ju skoj! Om det är den filmen jag tänker på med Ash
Jo.. det e med Ash...=) den e rolig.. Har inte sett 2an.. men 3an, som e jävligt kul o cool den med...=)
Sen e ju Braindead oxå rolig ju.. den e kult!!:=)
hehe exakt jag tyckte dom var roliga fast braindead var äcklig. När hon äter sitt eget öra i den där krämen eller vad det nu än var....BRRR
September 3, 2001
Jag tycker att Event Horizon e ganska läskig. I alla fall om det är mörkt och tyst i rummet.
Blair witch är so so läskig.. beror på om man måste dra genom en skog inom närmsta timmarna.
The Others, mest spännande, lite skrämmande, men väldigt bra handling 😉
The Texas chainsaw massacre, lite halvt bra, o lite psykande..
Cannibal Holocaust, väldigt äcklig o läskig.. och det som gör det äckligare är att det är osäkert om det är riktiga filmationer eller inte... Kollar man på nätet så är det vissa som säger att det är riktigt o andra som säger att det är fejk. Jag tyckte att det såg ganska övertygande ut..
Videon på den där amerikanske soldaten som får halsen avhuggen, den videon är ganska så upprörande. Bara för den som har stark mage eller är någorlunda avtrubbad. Finns på exet.nu
Alien filmerna är ganska kewla
Signs, 4 scener som är VÄLDIGT skrämmande.. resten är lite lam men dom tre scenerna är riktigt äckligt läskiga.
kommer inte på fler nu... gl hf
EDIT: btw, det äckligaste jag har sett är nog American Pie 3 där stiffler käkar upp en "choklad" och tuggar och tuggar och säger "oh its so fresh!".. spydde nästan.
2 Guest(s)