January 2, 2004
addeee wrote: bra att det känns bättre...måste skaffa en brödrost igen, min pajjade förut och har inte skaffat en ny...får gå på jakt imorgon!
Har hört att om man stoppar en gaffel i den samtidigt som man har sladden i kontakten så kan man så kallat "jump-starta" en brödrost igen.
(Obs det är ett skämt så prova inte, eller tja, jag tar inte på mig något ansvar )
June 17, 2005
kithiva wrote: [quote=addeee]bra att det känns bättre...måste skaffa en brödrost igen, min pajjade förut och har inte skaffat en ny...får gå på jakt imorgon!
Har hört att om man stoppar en gaffel i den samtidigt som man har sladden i kontakten så kan man så kallat "jump-starta" en brödrost igen.
(Obs det är ett skämt så prova inte, eller tja, jag tar inte på mig något ansvar )
MÅSTE bara testas man vet ju aldrig 🙂
December 15, 2002
addeee wrote: [quote=kithiva][quote=addeee]bra att det känns bättre...måste skaffa en brödrost igen, min pajjade förut och har inte skaffat en ny...får gå på jakt imorgon!
MÅSTE bara testas man vet ju aldrig 🙂
En rätt fet ström flyter genom elementen i brödrosten, men pröva du.
1 Guest(s)