February 12, 2003
Ååååå jag blier gaulen....vad är meningen med allt tjöt...tänk om alla andra inne i forumet skulle göra en ny tråd varje gång dom köper något....fasen vad onödigt......PS...en kompis har 3 TB så känn dig ägd....imorgon måste jag köpa en tandborste....å alla dessa onödiga trådar jag får damp...kan ingen lära sig posta rätt......amagad....damp? Ne nu ska jag kolla på jamie olivers twist lite till....väldigt god mat där faktiskt...eller hur ska jag kunna veta det, jag ahr inte åtit någon av den maten han har lagad men jag äter med synes så det ska nog bli bra ska ni se.....imorgon är det sista dagen i skolan i denna vecka å sen så är det inte lång kvar till jul eller vad säger ni....just precis! Aja dampa ner nu! ViU hörs!
September 11, 2002
Och så tillbaka till ämnet...
DeepBlueMagic wrote: Jag fick mina 2 st 250 GB SATA hårdiskar idag! Nu har jag 2x180 + 2x250 = 860 GB!!
Självklart så kör jag Raid0 med alla 😀 ...
Om jag vore du skulle jag satsa några kronor på att köpa ett RAID-kort som klarar av RAID-5. Du kommer annars få väldigt tråkigt den dag då en av diskarna dör och du har kört RAID-0 över alla fyra diskarna. Särskilt om du har lyckats fylla upp dem vid det laget. 860 GB data är nog inte så kul att förlora på en och samma gång
January 15, 2002
x-per wrote: Ååååå jag blier gaulen....vad är meningen med allt tjöt...tänk om alla andra inne i forumet skulle göra en ny tråd varje gång dom köper något....fasen vad onödigt......PS...en kompis har 3 TB så känn dig ägd....imorgon måste jag köpa en tandborste....å alla dessa onödiga trådar jag får damp...kan ingen lära sig posta rätt......amagad....damp? Ne nu ska jag kolla på jamie olivers twist lite till....väldigt god mat där faktiskt...eller hur ska jag kunna veta det, jag ahr inte åtit någon av den maten han har lagad men jag äter med synes så det ska nog bli bra ska ni se.....imorgon är det sista dagen i skolan i denna vecka å sen så är det inte lång kvar till jul eller vad säger ni....just precis! Aja dampa ner nu! ViU hörs!
Mens eller? 😛
Vad gick HDDna på?? Önskar jag hade så mycket space..
1 Guest(s)