December 18, 2002
http://wwwb.aftonbladet.se/vss.....ngslage=10
lyssna riktigt noga vad kostnaden blev för bibban :bgrin:
väldigt billigt tyckte jag efter att dom hade räknat ut från euro till svenska kronor...
well well! ciao
February 21, 2003
fastbullit wrote: http://www.againsttcpa.com tcpa on my longhorn
kör linux då...
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
February 21, 2003
hijackad thread 😉
wellwell... eftersom microsoft är med... och de hade implementerat TLS i sin ssl för iis så är jag säker på att de kommer lyckas ha bakväggar som gör att skiten faller... 😉
säkerhet har aldrig varit deras starka sida, och hur många dvd spelare som säljs idag finns det inte region hacks till?
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
January 23, 2002
tiggre wrote: hijackad thread 😉
wellwell... efter som microsoft är med... och de hade implementerat TLS i sin ssl för iis så är jag säker på att de kommer lyckas ha bakväggar som gör att skiten faller... 😉
säkerhet har aldrig varit deras starka sida, och hur många dvd spelare som säljs idag finns det inte region hacks till?
Haha, den frasen hade platsat i en dålig film som gjorde parodi på datornördar, precis som det finns filmer där de drar massa förkortningar som parodi på militären. 🙂
January 15, 2004
Steel wrote: [quote=tiggre]hijackad thread 😉
wellwell... efter som microsoft är med... och de hade implementerat TLS i sin ssl för iis så är jag säker på att de kommer lyckas ha bakväggar som gör att skiten faller... 😉
Haha, den frasen hade platsat i en dålig film som gjorde parodi på datornördar, precis som det finns filmer där de drar massa förkortningar som parodi på militären. 🙂
Hehe.. jag tänkte precis samma sak. 😛
1 Guest(s)