April 1, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....__,00.html
Enligt polisen lider kvinnan av starka vanföreställningar, skriver Aftonbladet
så dom hänvisar faktan till sigsjälv...kan man göra så? 🙄
"fladdermöss e fula, tycker oxiswoofer"
tänk om jag skrev så i en uppsats... 🙄
September 18, 2002
Jag har aldrig förstått mig på tidningar och tv. dom överdriver allt! Hittar på och förföljer, gör allt för "Tittarsiffrorna". Har inte läst en tidning på flera år, tittar ytterst sällan på nyheterna. Och det här verkar ju bara bevisa att det jag gör inte är helt galet, men att media är sjuka.? har jag fel?
March 30, 2003
f_r_e_d_d_e wrote: Jag har aldrig förstått mig på tidningar och tv. dom överdriver allt! Hittar på och förföljer, gör allt för "Tittarsiffrorna". Har inte läst en tidning på flera år, tittar ytterst sällan på nyheterna. Och det här verkar ju bara bevisa att det jag gör inte är helt galet, men att media är sjuka.? har jag fel?
Att följa med i vad som händer ute i världen är ju ett måste för att kunna påstå att allt är skit.
March 3, 2004
f_r_e_d_d_e wrote: Jag har aldrig förstått mig på tidningar och tv. dom överdriver allt! Hittar på och förföljer, gör allt för "Tittarsiffrorna". Har inte läst en tidning på flera år, tittar ytterst sällan på nyheterna. Och det här verkar ju bara bevisa att det jag gör inte är helt galet, men att media är sjuka.? har jag fel?
Det gäller att undvika "sensationsblaskorna". Mycket är läsvärt i dagspressen.
October 9, 2001
Det är väl inget konstigt med dehär???
Det är som små olika dotterbolag till Aftonbladet... så som aftonbladet.se.
Dessa olika delar har sin egen verksamhet även fast det mesta ändå har sin grund i kärnverkasamheten. Så att dom gör reklam för varnadra är inte så konstigt....
Kolla på IDG....
1 Guest(s)