September 16, 2007
http://www.aftonbladet.se/nyhe.....1279574.ab
Alltså se och häpna, vad är det för fel på Aftonbladet egentligen? Dra någon historia som Svenskarna ska snyfta åt och tänka "usch vad äckligt"
Sen skriver dom ingenting om de 3 Amerikanska soldaterna som dog, nej nej barn för hela pengen för sånt upprör allt.
PK någon?
Man märker att det är en riktig "HATA USA" "TYCKA SYND OM ARABERNA"
November 27, 2002
Vad är mer tragiskt, att 3 amerikanska soldater dör, eller att 3 arabiska små barn (eller hur? De ska få leksaker etc av soldaterna plus att han som är skadad ser skitung ut) dör och 9 skadas, varav en extremt svårt. Allt är tragiskt såklart men nog faen är det mer tragiskt med ett söndertrasat barn i yngre tonåren (max). Eller?
För mig känns det här som om:
Artikeln har editerat sen dess trådskaparen läste den.
eller
Trådskaparen har skapat en tråd han säger att Amerikanska liv är mer värda än arabiska. Det var länge sen jag läste regelverket här, men det känns som det inte riktigt är en okej åsikt att framföra här..
September 16, 2007
Zunk wrote: Vad är mer tragiskt, att 3 amerikanska soldater dör, eller att 3 arabiska små barn (eller hur? De ska få leksaker etc av soldaterna plus att han som är skadad ser skitung ut) dör och 9 skadas, varav en extremt svårt. Allt är tragiskt såklart men nog faen är det mer tragiskt med ett söndertrasat barn i yngre tonåren (max). Eller?
För mig känns det här som om:
Artikeln har editerat sen dess trådskaparen läste den.
eller
Trådskaparen har skapat en tråd han säger att Amerikanska liv är mer värda än arabiska. Det var länge sen jag läste regelverket här, men det känns som det inte riktigt är en okej åsikt att framföra här..
Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
September 16, 2007
padda wrote: Sen är det ju civila vs soldater och Aftonslasken brukar väl i regel tycka mer synd om USA än {insert mellanöstern-land}. Inte så konstigt iofs.
Jo men vem tar livet av ungarna, jo deras jävla farbror eller kusin som fått någon kul idé att ALLAH vill det.
February 17, 2004
engine52 wrote:
Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
Knäppaste jag har läst på länge, ibland undrar man hur folk tänker 🙄
September 16, 2007
Dani wrote: [quote=engine52] Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
Tur att vi har yttrandefrihet i Sverige, du kan tycka så mycket du vill(gäller iofs inte på Nordichardware då)
November 27, 2002
Dani wrote: [quote=engine52] Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
Ja du. Det finns så mycket tragik här i världen.. 🙁
September 16, 2007
Zunk wrote: [quote=Dani][quote=engine52] Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
Ja du. Det finns så mycket tragik här i världen.. 🙁
Ni som vart förtryckta av sossarna för länge bara..
September 27, 2005
engine52 wrote:
Hmm det blir lite knäppt när du tycker det är ok att amerikanerna dödar araber så att de inte kommer hit. Det har inte slagit dig att det är just på grund av att de blir dödade av amerikaner i sitt hemland som de kommer hit?
November 27, 2002
ojdå wrote: [quote=engine52] Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
Hmm det blir lite knäppt när du tycker det är ok att amerikanerna dödar araber så att de inte kommer hit. Det har inte slagit dig att det är just på grund av att de blir dödade av amerikaner i sitt hemland som de kommer hit?
Inte bara amerikaner. Extrema muslimer som terroriserar sitt eget folk också.. :/
January 12, 2004
engine52 wrote: Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
ja jävlar, detta är nog det mest idiotiska jag har läst på länge.
Du verkar inte ha alla hästarna i stallet...
September 16, 2007
Zunk wrote: [quote=engine52](gäller iofs inte på Nordichardware då)
Ändå skriver du att amerikaner är mer värda än araber, att de araber som kommer hit förpestar sverige och alla araber är självmordsbombare..
Vars skriver jag att alla araber är självmordsbombare?
ojdå wrote: [quote=engine52] Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
Vars skriver jag att det är okey för Amerikaner att döda araber? Sen är det väl araber som dödar araber?
obelix wrote: [quote=engine52] Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
ja j**lar, detta är nog det mest idiotiska jag har läst på länge.
Du verkar inte ha alla hästarna i stallet...
Det är fullt möjligt, kanske borta ta en psyk-validering och se om någon häst har rymt.
September 27, 2005
engine52 wrote: Vars skriver jag att alla araber är självmordsbombare?
Där:
engine52 wrote: Jo men vem tar livet av ungarna, jo deras j**la farbror eller kusin som fått någon kul idé att ALLAH vill det.
Att säga att det är deras farbror eller kusin kan inte tolkas som annat än att du menar att var och varannan arab är självmordsbombare.
engine52 wrote: Vars skriver jag att det är okey för Amerikaner att döda araber? Sen är det väl araber som dödar araber?
Där:
engine52 wrote: Jag ser ingen tragik när 3 araber som annars skulle kommit till Sverige och förpestat dör, nej. Givetvis är Västerlänska liv mer värt än någon barn från tredje riket höll jag på att säga haha, ett b-land
Du säger att västländska liv är värt mer, och du tycker det är bra att amerikanerna dödade araberna.
I rest my case... :whops:
1 Guest(s)