June 11, 2001
Usa har hittat Usama bin Ladin
March 14, 2009
ush.. du fick mig att surfa in på AB och jag dog lite inombords. Speciellt efter klickat på denna artikeln:
http://www.aftonbladet.se/noje.....2973192.ab
Och denna artikeln:
http://www.aftonbladet.se/noje.....2978383.ab
Sorry för OffTopic.
OT:
En terrorledare död. Men har samtidigt skapat 1 000 fler terrorister.
March 14, 2001
Ja det tror jag nog, USA sa första dagarna att det var han till 99.9%, däremot tänker de inte visa några bilder på honom men DNA bevis, så det kommer ju säkerligen ge fart åt konspirationsteorierna. Men jag såg för några dagar sedan att al-Qaida eller vad det var gått ut i någon arabisk tv och bekräftat att han var död.
Men faktiskt tror jag inte det här kommer göra ett dugg åt terrorism eller al-Qaidas framtid, Usama var nog ute ur spelet för länge sen ändå. Det enda det gör är väl att alla dumma amerikaner tror det vunnit kriget mot terrorismen men istället kanske det kommer någon hämndaktion istället.
October 22, 2002
Dehman;1265254 wrote: Det är ok för människor att festa över att en annans människa dött, FN tycker det är bra och det är allmänt accepterat. Då drar jag slutsatsen att alla människor inte är lika mycket värda.
Vi vänder på de.
Ungefär samma sak som Usama gjorde efter planen träffade twintowers 2001, dvs firade att kriget mot västvärlden fick en bra start.
Fast då tyckte inte FN det var bra.
Förstår inte riktigt vad du ville komma med eftersom världen är orättvis och att människor inte är lika värda.
March 10, 2002
alrik;1265256 wrote: Vi vänder på de.
Ungefär samma sak som Usama gjorde efter planen träffade twintowers 2001, dvs firade att kriget mot västvärlden fick en bra start.
Fast då tyckte inte FN det var bra.
Förstår inte riktigt vad du ville komma med eftersom världen är orättvis och att människor inte är lika värda.
Det är dit jag vill komma...Det är uppenbarligen bekräftat av stora nationer och organisationer nu. Folk brukar använda det som argument vid t.ex. dödsstraff o.s.v. Men det är alltså accepterat att spöa på någon idiot som våldfört sig på ens barn/syskon what ever. Annars är det hyckleri på hög nivå.
1 Guest(s)