January 11, 2002
hehe asså dom e ju så bra.. jag bara älskar aftonbladet 😀
(ok det var lite hemskt exempel men ändå..)
"Våldtog sjuåring under fem år."
hmmm hur är man 7 år gammal under en tid av 5 år ??!
Eller kanske våldtäktsmannen åldrades 5 ggr snabbare än 7-åringen ? 😀
hehe posta gärna egna citat... det är väääääääääärt
[EDIT] ASCH jag ville ju ha den gröna smileyn där på slutet ju =) var har ni gjort av den ?? jag skrev men det funka ju inte ;(
June 17, 2001
Va? Nu hänger jag inte med på vad du är inne på, men som jag förstår det hela (enligt den rubriken du har nämnt).
Så har en 7 åring blivit våldtagen under en tid på 5 år, vad är det som inte stämmer i den beräkningen?
Det betyder väl att det började när barnet var 2 år gammalt.
Rätta mig om jag har fel!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 17, 2002
/me rättar
Du har fel.
Det _började_ när hon var i 7-8-års åldern. Dock är hon tydligen 29 nu.
Dock är det helt fel i rubriken, om man nu ska försöka förmedla vad som hänt.
Helt klart kan en sju-åring bara våldtas ett år, sedan fortsätter våldtäckten på en åtta-åring. Fast om jag kommer dit under tiden så....
[/Off topic]
February 9, 2002
Ja, fan, Aftonbladet suger nuförtiden. När de gjorde sin makeover för nåt år sedan eller två (eller var det t.o.m. 3), så testade de med två sidor av vetenskap, lite IT osv. vilket var en hit tyckte jag. Men så fick de antagligen kritik av nån j****a militant feministmaffia för att vara för grabbiga, och tvingade dem att köra 4 (JA, HELA FYYYYRA!!!!!) helsidor dedikerade åt kvinnor (hette t.o.m. "Kvinna"). WTF!!!!!!!!!!!!!! Luktar ju tampong om tidningen, för h-e!!
Nåja, nu har feministfit...öhm, *ska lugna ner mig med svordomarna kanske* taggat av lite iaf.
Det enda som är bra med aftonbladet nu är kultursidorna. Ibland tar de in artiklar från exempelvis John Pilger och Noam Chomsky, och deras perspektiv på världspolitiken är ju som en frisk fläkt i jämförelse med Vita Husets språkrör (jag menar DN´s ledarsida). Jan Guillou kan vara kul att läsa då och då, när han inte tjattrar om sina dispyter med feminister ( 😉 ) eller mucho-macho-konfrontationer med diverse vilddjur. Gubben har lite civilkurage iaf.
December 4, 2001
Toba wrote: [Off topic]
/me rättar
Du har fel.Det _började_ när hon var i 7-8-års åldern. Dock är hon tydligen 29 nu.
Dock är det helt fel i rubriken, om man nu ska försöka förmedla vad som hänt.
Helt klart kan en sju-åring bara våldtas ett år, sedan fortsätter våldtäckten på en åtta-åring. Fast om jag kommer dit under tiden så....
[/Off topic]
Jo det menas med att det började när hon var 7år och sen fortsatte det i 5år. Fast kan ju hålla med om att rubriken var lite konstigt formulerat.
Trodde som Wigger först men efter ha läst den igen och igen så förstår man... :bok:
August 7, 2001
[NH wrote: WIGGER]Va? Nu hänger jag inte med på vad du är inne på, men som jag förstår det hela (enligt den rubriken du har nämnt).
Så har en 7 åring blivit våldtagen under en tid på 5 år, vad är det som inte stämmer i den beräkningen?
Det betyder väl att det började när barnet var 2 år gammalt.Rätta mig om jag har fel!
allt utan blöja går att töja, men egna erfarenheter säger att även saker med blöja går att töja en smula 🙂
August 7, 2001
Dree-Q wrote: [quote=daggerr] allt utan blöja går att töja, men egna erfarenheter säger att även saker med blöja går att töja en smula 🙂
*host* vad menar du? :arg:
hoppas det skojar :bgrin:
humor är inget som vi som i folkmun brukar kallas pedofiler begriper sig på.
June 17, 2001
Nu e jag inte alls med på vad du menar Skidan...
Tillbaka till Topicen. Jag hängde med på vad du menade sen, men jag pallade inte redigera mitt inlägg och jag står för att jag inte fattade först.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
2 Guest(s)