May 3, 2004
Får ni någon gång känslan av att ni vill gå ut på stan och starta bråk med första bästa? Har ställt mig frågan ganska ofta om jag är aggressivt lagd? Händer mig ganska ofta att jag bara vill ut och slåss. Brukar lösa detta genom att gå någon rond med boxningssäcken här hemma. Kan det ha något att göra att jag i min ungdom ( 17 år) blev misshandlad av en betydligt äldre rohypnoltänd boxare. Det vart rättsprocess av det hela och jag fick lite skadestånd men jag vet inte, känslan att vilja hämnas har aldrig gått ur mig riktigt. Tror den incidenten hör ihop med mina lite främlingsfientliga åsikter oxå. Har någon en lösning på detta? Tiden verkar inte lösa saker iaf. Är idag 20 år.
June 17, 2002
Japp.. har oxå den känslan ofta.. O just då kommer ingen som förtjänar att bli nerslagen förbi..
för jag vill ju inte slå oskylldiga...
Tror det har mycket med bakgrund att göra att man blir aggressiv om det har hänt nåt i det förflutna...
Det hjälper rätt bra att bara dunka lite i väggen eller liknande...
Fast den dan det kommer nån o försöker råna mig eller bara vill slåss eller så så kommer jag tycka väldigt synd om den... =) för då kommer min vrede släppas lös...
June 17, 2002
KorSpo wrote: Knytnävar löser ingenting
Konstigt att det löste 3 års mobbing för mig..
var en kille som jiddra med mig under hela högstadiet...
så en dag i början av nian så spöa jag skiten ur honom...
Han o alla hans polare hade en sån jävla stor respekt för mig efter det...
O ja.. det var en Arab...
May 3, 2004
MULLVADEN: känner igen mig exakt i det du säger, just det där att man är en vandrande bomb. Den dagen jag blir rånad eller någon hotar mina nära och kära så kommer gnistan tändas...
Zymme: har tänkt på det, känner en kompis som velat ha med mig på kickboxning en längre tid men jag tror inte jag har tid med det tvyärr. Går redan på gym 3 dagar i veckan.
November 9, 2002
KorSpo wrote: MULLVADEN: känner igen mig exakt i det du säger, just det där att man är en vandrande bomb. Den dagen jag blir rånad eller någon hotar mina nära och kära så kommer gnistan tändas...
Zymme: har tänkt på det, känner en kompis som velat ha med mig på kickboxning en längre tid men jag tror inte jag har tid med det tvyärr. Går redan på gym 3 dagar i veckan.
Dra ner på gymtiden då? Du byter ju träning mot träning, så de spelar ju ingen roll.
May 3, 2004
Xuestor wrote: [quote=KorSpo]MULLVADEN: känner igen mig exakt i det du säger, just det där att man är en vandrande bomb. Den dagen jag blir rånad eller någon hotar mina nära och kära så kommer gnistan tändas...
Dra ner på gymtiden då? Du byter ju träning mot träning, så de spelar ju ingen roll.
Känns lite ovärt att dra ner på gymmet, för det första så har jag 2 pers jag brukar gå dit med sen har jag månadskort.
2 Guest(s)