July 13, 2002
Pim_ wrote: Suck....kan inte alla torrbollar hålla sig borta från internet? Eller iaf allmänt på nh?
Det finns säkert massa pinne-i-asset-sidor där ni kan sitta o diskutera hur duktiga och moraliskt/politiskt korrekta ni är.
hahahah... right on. Skoj att det finns flera som tycker det.
StarCraft wrote: [quote=Elias667]Vafaen är de amish eller? Eller tom. de vet vad sex är!? Det där går ju faen inte ihop... efter 8 år i samma säng borde den hamnat "där" av slump vid det här laget!
Jo, det stämmer...men fortfarande ingen humor i det hela. FYFAN vad tråkig den var.
Sa aldrig att jag tyckte det var tråkigt 😉 men lite overkligt, fast det är ju också de flesta komedier man ser på tv.
January 23, 2002
Fattar inte en sak.
Har han på åtta år lyckats hålla sig ifrån att se henne naken och därmed aldrig fått uppleva kroppens naturliga instinkt till sex, alltså erektion?
Eller har han upplevt det och blivit rädd för att sedan gömma sig någonstans tills det gått över eller?
😕
Hur skumt som helst men faktiskt roligt. 😀
October 16, 2003
StarCraft wrote: Snacka om att ni har dålig humor?
Det var ju inte ens roligt?
Fyfan för eran humor säger jag bara...var ju det tråkigaste jag sett. Orka bry sig om andras X liv, deras "problem" om dom inte har det. TRÅKIG HUMOR!
mmm jag vet vad du har för humor... och det är ju knappast bättre...
August 20, 2001
Vajsman wrote: Mjaja...den var ju lagom lustig. Men mest tycker man synd om paret å som tidigare sades: efter 8 år i samma säng borde den hamnat "där" av slump vid det här laget! Aja..undra om dom lyckas bättre nu när dom vet receptet till barn.
Tror knappast de sovit i samma säng, inte ens i samma rum...
December 15, 2002
CoLiC wrote: [quote=StarCraft][quote=Elias667]Vafaen är de amish eller? Eller tom. de vet vad sex är!? Det där går ju faen inte ihop... efter 8 år i samma säng borde den hamnat "där" av slump vid det här laget!
Jo, det stämmer...men fortfarande ingen humor i det hela. FYFAN vad tråkig den var.
Försöker du smöra för att få bort varningen? Jag vet att du just nu sitter och skrattar så du gråter och läser artikeln om och om igen.
hur smörar man genom att skriva att man inte tycker en sak är rolig? tror faktiskt modsen skiter fullkomligt i ifall han tycker det är kul eller ej.
4 Guest(s)