December 15, 2003
Nänä, colacola är skitbra om det är det enda du häller i dig (tanken är att man bara ska röka eller snusa till det, ingen kost alls, jag garanterar att du går ner i vikt då.) Innerhåller en massa kemiska ämnen som håller en vid liv om man nu tvunget känner att man måste gå ner i vikt, själv är jag nöjd med mina 103kg.
December 15, 2003
Åja, jag är en ganska snäll kille trots allt 😉 Bara varit i slagsmål med blodvite en gång i mitt liv trots att jag är ganska muckig av mig.
Om du inte gör nåt dumt i den mörka gränden så är det ingen fara, jag har lätt för att springa fram och hjälpa folk i problem (vilket lätt kan hända på nätterna här i centrala malmö med vissa ungdomsgäng, visst det är dumt men sån e jag. Lägger mig gärna i och då kan jag säga att det är en hjälp med min kroppshydda, visst det borde inte vara så men sån är världen idag....
February 12, 2002
Jag är en helsnäll kille.. 😀
Hur många gånger jag varit i slagsmål låter vi vara osagt,, dock så räcker det oftast nu att de hör namnet Icedor viskas eller att de vet vem jag är så slipper ja göra nått,, trotts min något taniga kropp på 85/188.. 😀
Fast,, nu bor ju jag i en fjollhåla.. Kan tänka mig att malmö är annars.. Iaf de första veckorna..
July 27, 2002
Totalt värdelöst och skadligt för kroppen.
Du går säkert ner 2-3 kg om dagen sådär, men det är 99.8% vätska, och när du börjar äta igen är din kropp på TOTALT svält-mode och kommer spara ALLT fett du stoppar i den.
Bröd är inte direkt någon höjdare, när jag går ner i vikt upplever jag en effektivare viktnedgång utan mjölkprodukter och bröd, visserligen funkar ju mörkt bröd.
Lägg av med smör på mackorna, lägg av med allt som heter flingor, ALL-bran plus går bra dock, och några musli sorter.
Lägg av med cola, allt som heter godis, ät 5-6 små mål om dagen med sunt förnuft, du ska inte bli proppmätt av måltiderna men inte vara halvhungrig efter dom heller.
January 12, 2004
HerrPutte wrote: Lägger mig gärna i och då kan jag säga att det är en hjälp med min kroppshydda, visst det borde inte vara så men sån är världen idag....
Det kan vara bra att vara stor ibland, är själv 190cm och ligger en bra bit över 100kg strecket... :bgrin:
Men det kan vara en nackdel genom att man kan vara hotfull genom sin storlek...
July 27, 2002
LorD_Kvadd wrote: Fan vad man känner sig liten med något mellan 180-190 och tror jag väger 68kg nu eller så. Med kläder på.
Det är oftast ingen fara. 🙂
Bara du inte svälter ihjäl, de flesta som väger lite äter ju som vanligt och får i sig allt som behövs men förbränningen går på högvarv.
Du kan få 10 kg av mig. 😀
May 1, 2003
obelix wrote: [quote=HerrPutte]Lägger mig gärna i och då kan jag säga att det är en hjälp med min kroppshydda, visst det borde inte vara så men sån är världen idag....
Det kan vara bra att vara stor ibland, är själv 190cm och ligger en bra bit över 100kg strecket... :bgrin:
inte för inte som du kallar dig obelix =)
January 12, 2004
Marron wrote: [quote=obelix][quote=HerrPutte]Lägger mig gärna i och då kan jag säga att det är en hjälp med min kroppshydda, visst det borde inte vara så men sån är världen idag....
inte för inte som du kallar dig obelix =)
:D/
1 Guest(s)