January 17, 2002
Orkar inte bumpa "De pinsammaste du varit med om" så jag tillägnar detta pinsamma ögonblick en helt egen tråd.
En hög med ungdommar har en "avslutningsfest" på sommarlovet några hus bort. Jag satt å undra hur länge dom skulle pumpa på med musiken när klockan var 2:15 så jag hasade mig ner för trappan och for ut å hälsade på dom. Detta måste mina föräldrar trott skulle bli ett ganska långt besök.
Jag återkom dock 20 minuter senare och kom in akompanjerad till orden *Åhhh, MMMMM* *Jaaaa!* och en massa gnekningar i sängen i rummet rakt framför mig...
Vi har en autostängare på dörren så medans jag hade frusit till så slog dörren igen med en stor smäll bakom mig. Alla ljud försvann direkt.
Dom var ju endå tvugna att kolla så det inte var någon annan, så några sekunder efter öppnades dörren några decimeter och morsan stack ut huvudet och tittade på mig lite förskräckt.
Jag får ur mig ett "Eh, bara jag..." och hon drar in huvet igen utan ett ord och stänger dörren.
Oj oj, jag vill inte äta frukost nu...
September 13, 2002
Gueno wrote: Dagen är räddad!
Kan knappt sluta skratta. [Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]Ens föreldrar har bara gjort det 1 gång å det är då man blev till.
Kanske en gång till då när jag fick en syster.
Att dom skulle gjort det fler gånger är helt otänkbart.
du e inne i förnekelsefasen verkar det som..
1 Guest(s)