March 20, 2001
AIRWOLF & A-TEAM äger dom e så jvla bra!
Men ni glömde Knigt rider & TJ Hooker dom e oxå ass bra!
Min dator: | Moderkort=Abit VP6 | Processor 1x PIII 1000Mhz FC-PGA | ram > 1GB Mosel | CD-ROM=NEC x32 IDE | Grafik=Asus V3800 ULTRA Delux | Hårdiskar=IBM 46.5 GB ATA-100 IBM 20.5 GB ATA-100 Segate 2st 1.2Gb på RAID 0 |
[ Detta Inlägg ändrades av: LKC10 den 2001-09-21 18:16 ]
September 18, 2001
saknar Airwolf <-- bäst
klassiska avsnitten:
de första (första är väl "lång" har jag för mig).
sedan finns det ett till avsnitt som är "långt" fast den har jag glömt bort vad storyn var =/
då hawk blir kidnappad och hjärntvättad.
airwolf2 (röda med lasern >=).
när airwolf flyger högt högt upp (nått med kärnvapen har jag för mig)
a-team... saknar jag.. såg det igår faktiskt =) hade ett gammalt band med en film inspelad, och upptäckte att a-team var i slutet =)
March 20, 2001
Håller med dig tänk dig att ha en helikopter som klarar mac2 ( någon som såg avsnittet där dom letar efter planet under vattnet 😕
Hur som hälst så beslutar dom sig för att stiga p.g. stormen, dom tar hjälp av turbon. När U.S CoastGard anropar dom & vill att dom ska identifiera sig. så sa dom ju ranger 4xx & CoastGard svarar i h*****e heller ni gorde ju mac2 😀 det klarar ingen helikopter.
July 25, 2001
Personligen så tycker jag gamla Mission Impossible tar alla tre av de serier som ni föreslår. Mycket av det som var med i Mission Impossible hade bara tidigare sätts i James Bond filmerna. Mycket nytt bidrog de med också. Annars är ju Inspector Gadget en klar tecknad gammal goding.
September 14, 2001
September 18, 2001
On 2001-09-22 02:28, -=Andreas=- wrote:
Personligen så tycker jag gamla Mission Impossible tar alla tre av de serier som ni föreslår. Mycket av det som var med i Mission Impossible hade bara tidigare sätts i James Bond filmerna. Mycket nytt bidrog de med också. Annars är ju Inspector Gadget en klar tecknad gammal goding.
vad hette den där engelska stationen nu igen? typ fanns 87-88-89.. visade Inspector Gadget och den där "rymd cowbow framtids" med massa elaka robotar och "kristaller" (fanns som action figures oxå om jag inte minns fel).
2 Guest(s)