July 3, 2003
Ja, idag råkade man göra en ColiC, dvs skada sig själv Iaf så lyckades jag på något sätt få in en lång nål så att halva åkte in i foten. Nålen är ca 5 cm lång. Snacka vad det sved till och vad förvånad jag blev när jag märkte att jag hade en nål i stortån. Sedan hoppade jag på ett ben in till morsans rum och sade "Mamma, jag har en nål i tån." Ja, sedan så rykte hon ut den och konstigt nog blödde det knappt något.
Nu gör det inte ont längre med det stack till ordentligt när det hände 🙂
August 16, 2002
snyde wrote: [quote=keffing]hah min syrra ramlade när hon hoppade omkring, slog lillfingret på en stol så att den pekade typ 135 grader bakåt... det kallar jag en colic
En jag känner kan böja fingrarna bakåt ända tills de ligger emot handryggen, det kallar jag viga fingrar.
heh nice... för övrigt gick hennes finger av dårå... hon är på sjukhuset just nu...
September 28, 2003
länk här står min : https://www.nordichardware.se/.....254#636254
August 19, 2001
Spindel wrote: Ja, idag råkade man göra en ColiC, dvs skada sig själv Iaf så lyckades jag på något sätt få in en lång nål så att halva åkte in i foten. Nålen är ca 5 cm lång. Snacka vad det sved till och vad förvånad jag blev när jag märkte att jag hade en nål i stortån. Sedan hoppade jag på ett ben in till morsans rum och sade "Mamma, jag har en nål i tån." Ja, sedan så rykte hon ut den och konstigt nog blödde det knappt något.
Din kärring varför tog du ingen bild?
June 17, 2002
JuLmUnD wrote: [quote=Spindel]Ja, idag råkade man göra en ColiC, dvs skada sig själv Iaf så lyckades jag på något sätt få in en lång nål så att halva åkte in i foten. Nålen är ca 5 cm lång. Snacka vad det sved till och vad förvånad jag blev när jag märkte att jag hade en nål i stortån. Sedan hoppade jag på ett ben in till morsans rum och sade "Mamma, jag har en nål i tån." Ja, sedan så rykte hon ut den och konstigt nog blödde det knappt något.
Din kärring, varför tog du ingen bild?
Heter det... blir ju för flytande annars o fel... aja... alla andra e ju petiga så ibland måste jag oxå få vara det... O eftersom jag kännerdig så e man ju lite extra petig... 😛
July 3, 2003
JuLmUnD wrote: [quote=Spindel]Ja, idag råkade man göra en ColiC, dvs skada sig själv Iaf så lyckades jag på något sätt få in en lång nål så att halva åkte in i foten. Nålen är ca 5 cm lång. Snacka vad det sved till och vad förvånad jag blev när jag märkte att jag hade en nål i stortån. Sedan hoppade jag på ett ben in till morsans rum och sade "Mamma, jag har en nål i tån." Ja, sedan så rykte hon ut den och konstigt nog blödde det knappt något.
Nja, tänkte inte på det, hade ju ffs en nål i tån
1 Guest(s)