July 3, 2003
festisMER wrote: [quote=Spindel]Den gick inte igenom, nålen åkte in från sidan.
Right... Hur i h*****e lyckades du med det isf?!
Jag tror(!) att den låg vid en kant vid datorskrivbordet och sedan så drog jag min fot så att nålen fastnade vid kanten och min fot kördes rakt in på den. Kan ju tillägga att det gick snabbt och ryckte till och såg sedan att det var en nål som hade gått in i min stortå.
March 1, 2004
Spindel wrote: [quote=festisMER][quote=Spindel]Den gick inte igenom, nålen åkte in från sidan.
Jag tror(!) att den låg vid en kant vid datorskrivbordet och sedan så drog jag min fot så att nålen fastnade vid kanten och min fot kördes rakt in på den. Kan ju tillägga att det gick snabbt och ryckte till och såg sedan att det var en nål som hade gått in i min stortå.
Gör om det och ta en bild!
July 3, 2003
festisMER wrote: [quote=Spindel][quote=festisMER][quote=Spindel]Den gick inte igenom, nålen åkte in från sidan.
Gör om det och ta en bild!
Nej, tack...
1 Guest(s)