February 21, 2004
Satt o spelade med Joint ops klanen nyss och hadde lite brådis att komma på toan så jag råkade butta till min ena högtalare när jag sprang förbi, ovanpå högtalaren som är 135 hög så står det en järndrake fäst på en glaskula som allt som allt väger ca 2-3 kilo självklart åker den av högtalaren o träffar min fot precis ovanför tårna. kan säga att det inte var allt för skönt, nu är det så att det vill inte ge sig o göra ont någon som har gjort sig illa förut hur lång tid brukar det ta att sluta göra ont fall det bara är mjukdelsskada ?
August 11, 2002
Kan du röra så är det iaf lugnt, men om du inte kan stöjda och vill göra det så kan du ju antingen tejpa eller linda.
Den värsta smärtan går väl över på natten, men försök att röra hyfsat mkt på drabbade delar iaf.
*edit* gör det mkt ont fortfarande på morgonen kan du ju överväga ett läkarbeök
November 29, 2003
Jag gjorde illa mig idag också. Var ute och sladdade runt i stan med en polare. Vi båda blir akut pissnödiga och åker ner till nedbrunna auktionen och ska pissa. Jag får så bråttom ut ur bilen, så jag slår i knätskålen i hanskfacket + att jag slår i armbågen i dörrbalken eller vad det nu heter.
Jag tänkte för mig själv, fan är det så här när man är stor och grov. Känner dock bara av armbågen nu. Men tänker på bärs och brudar så går det över.
November 22, 2001
Sortima wrote: Jo tänker fan inte dra dit utan att det är nåt ! BTW ditt 2000 e inlägg 😉
Oj, det e sant. Värst vad jag spammat på sistone, va inte länge sedan jag passerade 1000 😉
Nä, avvakta någon dag o se hur det känns.
Prova att klämma lite på foten o så oxå o lokalisera var det gör mest ont o kläm där igen imorgon.
2 Guest(s)