February 8, 2002
June 17, 2001
Min 2:åriga dotter pelade in en penna i nätaggs fläkten.
Har aldrig sett henne hoppa så högt av rädsla tidigaren...
Sån tur var så gick inte dottern, fläkten eller pennan sönder..
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 9, 2002
VARNING: hoppar du ut från fönstret på sjätte våningen så kommer det att göra JÄTTEONT!
Bara så att ni vet.
He, he, och jag som alltid tyckt det var extremt med alla varningstexter amerikanixerna sätter överallt (typ. "Du kan bränna dig på skållhett kaffe" - duh!) - men tydligen finns det en målgrupp för dessa varningar
March 17, 2002
September 6, 2001
Här hittar du vias drivisar : http://www.viaarena.com/?PageID=2 Vilken som funkar bäst till just ditt system vet jag inte men du får väl testa dej fram 😀
March 7, 2002
Jag lyckades få in armbågen i min cpu fläkt... Kändes inte så kul det heller, inte att va utan fläkt heller för den delen. Va utan dator i nästan 3 dygn tror jag 🙁
[edit] Stavar som en kratta...
[ Detta Inlägg ändrades av: zenox den 2002-06-12 22:03 ]
March 2, 2002
-
När jag väntade på mitt moderkort och processor och bara hade chassi och fläktar satt jag och stoppade in fingrarna i mina 92 mm, det kändes som en kick varje gång jag gjorde det(jadu.....alla är vi lita annorlunda)
Men efter att ett blad flög och det kom blod 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: SoftLan den 2002-06-13 19:40 ]
3 Guest(s)