April 22, 2002
Hmmm.. Folka har fått in: Flertla fingrar, hår, opererade fingrar, öron, armbågar i fläkter. Någon som vågar gissa hör länge det tar innnan expressens förstasida meddelar: "datorer och ungdomar farlig kombination - ung man sick SAKEN avhuggen av en ilsken delta 80mm" ehe ehe
June 18, 2001
Har kört in 2 knogar i en Metallfläkt på jobbet(aluminium) en gång... Skalade bort allt kött o skin fram till benet i 2 av fingrarna. Höll på med montering i ett "elskåp" o lutade mig för att vila o körde in knogarna dit.. det gjorde lagom ont
[ Detta Inlägg ändrades av: CyberPete den 2002-06-14 20:50 ]
December 2, 2001
Fläckten är väll ändå lindrig!
Har brännt mig på min kylfläns när jag skulle kolla varför inte min cpu fläckt snörrade...
Mitt finger belv som en vidbrännd fiskpanett efter att ha kännt den över 100 grader varma kylflänsen,
ont gjorde de och känseln försvann och har ännu inte kommit tillbaka.
De slutade med feta bandaget så det inte gick att sitta vid ett tangentbord på över 2 dagar 🙁
Varken CPU, fläckt eller finger belv sig lika efter denna tragiska händelse.
February 14, 2002
On 2002-06-14 21:48, YemanCool wrote:
Fläckten är väll ändå lindrig!
Har brännt mig på min kylfläns när jag skulle kolla varför inte min cpu fläckt snörrade...
Mitt finger belv som en vidbrännd fiskpanett efter att ha kännt den över 100 grader varma kylflänsen,
ont gjorde de och känseln försvann och har ännu inte kommit tillbaka.
De slutade med feta bandaget så det inte gick att sitta vid ett tangentbord på över 2 dagar 🙁Varken CPU, fläckt eller finger belv sig lika efter denna tragiska händelse.
Jag råkade stoppa fingret i ciggtändaren på bilen förut, gjorde lagom ont 😀
Har ett märke på armen också efter en cigg som jag tappade 😀
January 11, 2002
hehe för några år sen sydde jag med en symaskin genom finger och nagel osv.... inte skönt alls... men det var ändå lite tufft att ha ett sår som liksom blödde åt 2 hålll 😀
hehe skulle ta upp undertråden eller va den nu kallas samtidigt som jag hade foten på pedalen... inte så j**la smart
(tro inte att jag gillar att sy.... kärringjobb men jag kanske hade syslöjd kanske )
September 12, 2001
On 2002-06-20 21:33, Peter@20ghz wrote:
Grabbar! ni kan komma med vilka storys ni vill, Jag kommer ändå att vinna. Fler ärr än vad jag har och ni är döda Och detta utan att ha varit klumpig, bara livets hårda skola. Men jag säger som laphroaig Sa, smärta är bara en känsla, och kännslor kan man koppla av. Vill dock tillägga, att när det gör tillräkligt ont, så blir det skönt, kroppens endorfiner sätter igång, What a kick man... BTW. Laphroaig är min favorit läsk.
Hehehe...
Den "läsken" är inte att leka med
Tydligen så har du sippat i dej en stabil dos utav denna "läsk" nu med tanke på dina små ordsnubblerier i ditt inlägg
Men annars så har Peter rätt i det han säger..livets hårda skola kan ge många ärr,både synliga och osynliga vilket jag känner igen alltför väl
[ Detta Inlägg ändrades av: JonaS den 2002-06-20 22:13 ]
4 Guest(s)