April 10, 2001
well... körde en Hillti 900 i axelhöjd i ca 9 månader,, fick till slut plötsligt ont i ryggen,, som gick vidare ner i benen.. slutade med att jag ramlade ihop en dag pga. att benet inte längre ville hålla mig uppe.. visade sig att jag spräckt en disk av detta "hilltande" och att jag fortsatte jobba med rygggvärk gjorde att trycket som skulle gått på disken gick på nerverna till benet istället.. hehhee kunde rammla ihop när som hellst. Skulle slutat jobba när det gjorde jävligt ont istället för när det gjorde överjävligt ont. Har opererat det nu och är nästan återställd,, (kan fortfarande inte springa)
Men för att återgå till ditt probs så låter det mer som träningsvärk i samverkan med dålig stretching.
August 20, 2001
Peter@20ghz wrote: well... körde en Hillti 900 i axelhöjd i ca 9 månader,, fick till slut plötsligt ont i ryggen,, som gick vidare ner i benen.. slutade med att jag ramlade ihop en dag pga. att benet inte längre ville hålla mig uppe.. visade sig att jag spräckt en disk av detta "hilltande" och att jag fortsatte jobba med rygggvärk gjorde att trycket som skulle gått på disken gick på nerverna till benet istället.. hehhee kunde rammla ihop när som hellst. Skulle slutat jobba när det gjorde jävligt ont istället för när det gjorde överjävligt ont. Har opererat det nu och är nästan återställd,, (kan fortfarande inte springa)
Men för att återgå till ditt probs så låter det mer som träningsvärk i samverkan med dålig stretching.
Usch... det låter verkligen inte kul...
Men mitt kom inte efter träningen... Utan under träningen... I och med att jag var uppvärmd och hade massa andrenalin i kroppen så märkte jag inte det så mycket mer än att det var obehagligt... Men sedan efter att man kommit ut och duschat och kroppen börjat lugna ner sig så började det göra ont som fan...
October 16, 2002
December 15, 2002
Peter@20ghz wrote: well... körde en Hillti 900 i axelhöjd i ca 9 månader,, fick till slut plötsligt ont i ryggen,, som gick vidare ner i benen.. slutade med att jag ramlade ihop en dag pga. att benet inte längre ville hålla mig uppe.. visade sig att jag spräckt en disk av detta "hilltande" och att jag fortsatte jobba med rygggvärk gjorde att trycket som skulle gått på disken gick på nerverna till benet istället.. hehhee kunde rammla ihop när som hellst. Skulle slutat jobba när det gjorde jävligt ont istället för när det gjorde överjävligt ont. Har opererat det nu och är nästan återställd,, (kan fortfarande inte springa)
kan du inte springa för att du har tillfälligt ont, eller kommer du aldrig mer kunna springa?
July 9, 2003
DiDi wrote: [quote=BelGarath][quote=heimdal]jag får ont i min svanskota när jag böjer mig framåt.. känns som man blir påspänd i fisan eller nåt.. lite jobbigt e det
och hur kan du veta hur det känns att bli påspänd i fisan
good point 😉
Måste instämma i det.... vi vill ha en förklaring tack..
September 13, 2002
BelGarath wrote: [quote=heimdal]jag får ont i min svanskota när jag böjer mig framåt.. känns som man blir påspänd i fisan eller nåt.. lite jobbigt e det
eehhh.. hrmm.. 🙄
jag vet hur det e att vara extremt hård i magen.. sen multiplicerade jag det med 5 å antar att det e så det känns :bgrin: dvs.. PURE PAIN
August 20, 2001
heimdal wrote: [quote=BelGarath][quote=heimdal]jag får ont i min svanskota när jag böjer mig framåt.. känns som man blir påspänd i fisan eller nåt.. lite jobbigt e det
eehhh.. hrmm.. 🙄
jag vet hur det e att vara extremt hård i magen.. sen multiplicerade jag det med 5 å antar att det e så det känns :bgrin: dvs.. PURE PAIN
lol
September 13, 2002
Deadleg wrote: [quote=heimdal]jag får ont i min svanskota när jag böjer mig framåt.. känns som man blir påspänd i fisan eller nåt.. lite jobbigt e det
är du säker på att det inte e när du tappar den beryktade tvålen??? isåfall e det nog inte svanskotan du kan skylla på... 😀
egen erfarenhet?
1 Guest(s)