June 28, 2001
abishai wrote: [quote=Mind]Btw, det är väl knappast mindre farligt att åka pulka efter en snöskoter, det finns ju trän där uppe i norrlandstrakten.
Inte om man är ute på sjön, fast vad vet jag om sjöarna nere i söder.;) Då kan man dra på rejält med fart också.
Ah det är så ni fuskar, då skriver jag mitt favoritcitat " speed dosent kill, its the sudden stop"
Vilket stämmer jävligt bra, så länge man inte krockar med nått kan man lika väl åka naken på en skärtlapp.
May 10, 2002
Mind wrote: [quote=abishai][quote=Mind]Btw, det är väl knappast mindre farligt att åka pulka efter en snöskoter, det finns ju trän där uppe i norrlandstrakten.
Inte om man är ute på sjön, fast vad vet jag om sjöarna nere i söder.;) Då kan man dra på rejält med fart också.
Ah det är så ni fuskar, då skriver jag mitt favoritcitat " speed dosent kill, its the sudden stop"
Vilket stämmer jävligt bra, så länge man inte krockar med nått kan man lika väl åka naken på en skärtlapp.
Om man vill bli rejält förkyld och få ont i arslet så, men whatever floats your boat.
September 5, 2001
Pulka är rätt idiotiskt, att släppa taget om linan är också idiotiskt...
Ska vara snowracer. och linan ska sitta fast i bilen och föraren av snowracern ska ha möjlighet till att "koppla loss" denna.
Då har man minimerat risken för den olycka som precis ägde rum.
Ballt som fan var det när vi gjorde det, alla var visserligen 18år men det där kunde ju lika gärna varit vi...
Finns väl på film här på NH om jag inte minns fel.
June 28, 2001
DarkSoul wrote: det va min flickväns lillebrors klasskompis det där
han kommer kanske bli cerebral pares-skadad, va hans storebrors polare som körde tror ja
men han va tydligen lite halvgalen från början
Finns en tomte i min lilla håla som åkte pulka efter en moppe och frontade med ett träd, låg i koma men vaknade tyvär efter ett tag, nu går han lite lustigt men han är fortfarande lika blåst.
en sådan människa som ett sammhälle kan klara sig utan.
2 Guest(s)