October 7, 2002
Någon storstad i Europa är nog lämpligast (Berlin, London, Dublin, Paris, kanske, lite närmre kanske Helsingfors, Köpenhamn, Oslo?. Stockholm om du är lantis!), även om det knappast är särskilt varmt. Även om du bor på vandrarhem och åker dit med buss (eller möjligtvis RyanAir) så räcker 2500 inte så långt. Inte ens de billigaste vandrarhemmen går på mindre än runt 2-300 per natt, och du får nog räkna med runt 500 för resan (enkel biljett) om du inte håller dig väldigt nära hemma.
Har du möjlighet att bo hos någon du känner kan du naturligtvis lägga bra mycket mer pengar på själva resan, och mindre på boendet. 🙂
November 27, 2003
Starscream wrote: [quote=Redzo]Svårt att trolla med knäna. Det är på tok lite pengar för resa "nånstans varmt" eftersom vi har vinter nu så blir du tvungen resa låångt typ thailand för att finna värme och dit räcker inte dina 2500
mjo jag märker det, fasen också..
Åk till Prag och håll till på puben. Kvinna + öl = värme 😉
//Andreas
March 10, 2002
Starscream wrote: [quote=Hub]Kolla sista minuten resor!
På apollo så har du ospecad gran canaria för 1000!
Har nyss varit där men vill till något annat varmt ställe...
Egypten har ju kallt nu 🙁
Jag var i Egypten 20-27 januari förra året då var det över 25 grader. Jag åkte hem en vecka tidigare än de andra och det hade varit 30-35 grader veckan efter. Så kallt är det inte.
February 1, 2002
Dehman wrote: [quote=Starscream][quote=Hub]Kolla sista minuten resor!
På apollo så har du ospecad gran canaria för 1000!
Har nyss varit där men vill till något annat varmt ställe...
Egypten har ju kallt nu 🙁
Jag var i Egypten 20-27 januari förra året då var det över 25 grader. Jag åkte hem en vecka tidigare än de andra och det hade varit 30-35 grader veckan efter. Så kallt är det inte.
Enligt klimatgrejjset så har de 19 grader nu..
Men det är väl iof nåt snitt, får kolla närmare på det!
boogey wrote: Varmt och inte för dyrt. Då är nog ditt enda alternativ sista minuten till Kanarieöarna. Möjligt att det dyker upp något mer till det priset, men det ser du ju.
Har nyss varit där, sugen på testa nåt annat 🙂
2 Guest(s)