April 1, 2001
Måste faktiskt säga att Liseberg här på Sveriges framsida äger Gröna Lund... Det är bara så 🙂
Nu har jag visserligen inte vart där på ett par år, så jag har inte åkt de nya sakerna. Men annars har jag åkt allt, och lär göra det om det blir tillfället igen 🙂 Det är ju gött med sånadär halvläskiga saker som liksom känns lite 😀
April 5, 2002
abishai wrote: Marqz viisst, du har ju skara sommarland som granne, där har dom väl en hel del massa snabba karuseller? var där förrut i sommar, mjoll 😀
Var där första gången på några år för nån vecka sen. Var där endast för att bada. Finns typ inga roliga attraktioner.
July 13, 2002
Mathias wrote: För alla som varit där...
Handen på hjärtat - åkte du allt? (Förutom bebissakerna)
Jag var där igår och åkte allt utom Extreme och Pop-expressen. Jag mår lätt illa.
Klart man åker allt... mår aldrig illa 😀 skulle kunna åka bergochdalbanan och käka mjukglass samtidigt, fast grönalunds berochdalbana suger 👿
June 30, 2001
Elias667 wrote: [quote=Mathias]För alla som varit där...
Handen på hjärtat - åkte du allt? (Förutom bebissakerna)
Jag var där igår och åkte allt utom Extreme och Pop-expressen. Jag mår lätt illa.
Klart man åker allt... mår aldrig illa 😀 skulle kunna åka bergochdalbanan och käka mjukglass samtidigt, fast grönalunds berochdalbana suger 👿
Jo, jag vet. Det roligaste är ju att göra konstiga saker när man fotograferas.
2 Guest(s)