January 13, 2003
Bjornstrom wrote: [quote=Gilgamesh]hahahaha din *prostituerad*, detta va ju de bästa på länge ^^ folk satt verkligen och önskade dig lycka till LOL!
Mjo fick lite ångest över det faktist.. Hehe men aja 1 april måste man akta sig som sagt... 😀
Som om DU skulle klara dig utan impulsshopping så länge?!
December 17, 2005
beta wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Gilgamesh]hahahaha din *prostituerad*, detta va ju de bästa på länge ^^ folk satt verkligen och önskade dig lycka till LOL!
Mjo fick lite ångest över det faktist.. Hehe men aja 1 april måste man akta sig som sagt... 😀
Som om DU skulle klara dig utan impulsshopping så länge?!
Hehe
December 17, 2005
Poontus wrote: bah, va besviken jag blir, jag hade för mig att det var den 31 när du skapade tråden, så jag trodde att det var äkta 🙁 så det kan gå när man lägger sig sent.
det fina med det hära är att du inte får en massa pengar så att du blir snuskit rik!
Mm ja nu kan du ha lite skadeglädje ändå ;P
January 7, 2006
Bjornstrom wrote: Aja hela tråden är ett skämt från start till slut. Och den är skriven 1 April 00:03, hehe men tiden på nh är lite konstig så det är inget jag kan göra åt..
Ber om ursäkt om någon tagit illa vid sig... April April din dumma sill
Känns skämtet så lyckat när du iaf en gång sagt att det inte är ett aprilskämt? Att man måste berätta samma sak om och om igen och att det sedan känns jätteroligt att säga "april april"?
Sen så tycker jag att det är ganska kallt att sitta och inte säga något när alla på allvar säger lycka till, hoppas du klarar det etc.
Skrivet: 31 Mar 2007 22:42 står det på min dator iaf.. Och nog tyckte jag det lät ganska så orimligt. Kul iaf att så många gick på det.
🙂
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
hULt0: men sluta grina och gå och lek med pojkarna i sandlådan istället.. Finns det någon lag på hur ett aprilskämt får utföras eller?
Callister: typ ja 😀
ilg@dd: tiden på nh är fel.. t.ex när jag skriver detta inlägg är klockan 05:45.. Och ja jag tog något som var så orimligt men ändå inte 100% omöjligt hehe 😀
January 7, 2006
Bjornstrom wrote: hULt0: men sluta grina och gå och lek med pojkarna i sandlådan istället.. Finns det någon lag på hur ett aprilskämt får utföras eller?
Mjo, det skulle jag nog säga att det finns.
Och jag säger fortfarande att det blir ganska misslyckat om man måste säga ett antal gånger att det inte är ett aprilskämt...
Men visst, good 4 you att du har den typen av humor..
December 17, 2005
hULt0 wrote: [quote=Bjornstrom]hULt0: men sluta grina och gå och lek med pojkarna i sandlådan istället.. Finns det någon lag på hur ett aprilskämt får utföras eller?
Mjo, det skulle jag nog säga att det finns.
Och jag säger fortfarande att det blir ganska misslyckat om man måste säga ett antal gånger att det inte är ett aprilskämt...
Men visst, good 4 you att du har den typen av humor..
Säger bara som en kille sa.. "hULt0 for president" Hur många gånger sa jag att det inte är ett aprilskämt då? Så det finns en viss praxis inom aprilskämt? Hehe vad är riktlinjerna då?
December 17, 2005
the_C@t wrote: Måste hålla med pojken lite att lite av skämtets "april april"-anda försvinner ju när man säger att "Detta är absolut inget aprilskämt"..
När har jag sagt det där? Enda gången jag skrivit något om detta är när jag svarade åt callister.. Kolla vad jag skrev där..
Sluta grina nu 🙄
December 17, 2005
Json_81 wrote: [quote=the_C@t]Måste hålla med pojken lite att lite av skämtets "april april"-anda försvinner ju när man säger att "Detta är absolut inget aprilskämt"..
Precis, det var ett bra skämt men det förstördes ju totalt av det.
Förstördes av vad? Har aldrig skrivit det där så? :cy:
November 22, 2001
Lite senil kanske?
Callister wrote: Inget April skämt på G då :bgrin:
Bjornstrom wrote:
Callister: nej absolut inte, får hem papper på måndag/tisdag då det blir officiellt.. Kan dra upp på imageshack så får du se om du inte tror mig..
Bjornstrom wrote: [quote=nXsty][quote=Bjornstrom]här finns en hel tråd på Aftonbladet om 1 april skämt
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1035820,00.html
Jo jag såg den, fast det är ju roligare att försöka hitta dem själv.
Hade nästan tänkt nominera den här först men den var ju skriven igår. 😕
https://www.nordichardware.se/forum/ker-till-irak-17-maj-vt155291.html
Jo det är roligare att söka upp själv håller med..
Hey! min tråd har väl ingenting med 1 april skämt att göra 😮
Edit: okey min tråd har allt och lite till med 1 april att göra ;P
December 17, 2005
Json_81 wrote: Lite senil kanske?
[quote=Callister]Inget April skämt på G då :bgrin:
Bjornstrom wrote:
Callister: nej absolut inte, får hem papper på måndag/tisdag då det blir officiellt.. Kan dra upp på imageshack så får du se om du inte tror mig..
Bjornstrom wrote: [quote=nXsty][quote=Bjornstrom]här finns en hel tråd på Aftonbladet om 1 april skämt
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1035820,00.html
Jo jag såg den, fast det är ju roligare att försöka hitta dem själv.
Hade nästan tänkt nominera den här först men den var ju skriven igår. 😕
https://www.nordichardware.se/forum/ker-till-irak-17-maj-vt155291.html
Jo det är roligare att söka upp själv håller med..
Hey! min tråd har väl ingenting med 1 april skämt att göra 😮
Edit: okey min tråd har allt och lite till med 1 april att göra ;P
Jo jag vet vad jag skrev.. Men inte vad the_cat skrev..
2 Guest(s)