December 17, 2005
Mean Machine wrote: [quote=Bjornstrom]Jasså brudmagneten him self talar här ser jag
Jag ger inte mycket för mänskliga relationer.
Har du bytt lakan än, förresten?
Du gör inte det? jo tack bytt lakan tack för att du frågar 🙄
macrus wrote: Inte så oväntat.
Dock tycker jag man ska avslöja skämtet när någon redan kommit på det och sagt det.
Tycka får du göra så länge hulto inte hunnit bli president
January 7, 2006
Bjornstrom wrote: [Säger bara som en kille sa.. hULt0 for president Hur många gånger sa jag att det inte är ett aprilskämt då? Så det finns en viss praxis inom aprilskämt? Hehe vad är riktlinjerna då?
Vem mer än du har sagt det?
Du har sagt det iaf två gånger, precis som Json_81 visar i sitt inlägg.
Praxis och praxis, JAG tycker inte att ett aprilskämt är så lyckat om någon kommer på slämtet. Sen så skulle jag inte skämta om att ta ett jobb som innebär en ganska säker död, men det är jag det. Om du tycker att det är roligt så är det upp till dig, men som sagt så tycker jag inte att det är lyckat om man måste säga till någon att det är sant.
Och om du tycker att jag borde bli president, så borde du veta att jag sällan argumenterar för förbud 😉
December 17, 2005
macrus wrote: [quote=SoulBurn]ääh, sluta whina, det var roligt 🙂 och bara för ni gick på det behöver ni inte bli ledsna för det
Jag gick inte på det, därav skrev jag inget heller.
Men hela skiten tappar ju syftet när man skriver som han gjort.
Du kanske inte gick på det, men du var ändå inte 100% säker på att det var bs ;P hoho
1 Guest(s)