November 11, 2001
Hela klassen (går i NV1-) gjorde bokrecension av en engelskabok som skulle lämnas in idag. En kompis tog hans kompis arbete (som han hade fått MVG på på en privatskola i GBG) och totalrippade den.
Min kompis fick IG på sin. Motiveringen var att delar av den var alldeles för likt den engelska baksidan som finns att hämta på nätet. SKUUUUMT??? HATAR PRIVATSKOLOR!!! De får ju mkt bättre betyg än oss!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: Tomas den 2001-12-17 21:14 ]
October 25, 2001
November 11, 2001
November 11, 2001
November 29, 2001
Hehe... Jag glömmer aldrig när vi hade ett stort historiaarbete i slutet av nian... Det var ett antal i klassen som fick IG pga fusk... En annan fick ju då MVG utan att fuska.
[ Detta Inlägg ändrades av: Meffo den 2001-12-18 21:26 ]
November 11, 2001
😛 ja det finns bra och dåliga sett att fuska på. Ok, jag erkänner jag har fuskat nån gång men man får ju göra det med stil, typ skriva om det med sitt eget språk så e det omöjligt att avgöra om det e rippat eller inte 😛
Jag tycker att det var rätt att min kompis åkte fast även om jag tycker synd om honom men det är fel att hans kompis fick MVG på det, det va inte ens bra! 😛
1 Guest(s)