January 8, 2003
Har en någorlunda upp bokad sommar: Nästa helg drar jag med polare till High chaparall på rendez vouz, det blir mycket alkohol å skjutande.
Sen är det Bröllop helgen efter och då börjar semestern.
Blir väl mest softa å fiske första veckan beroende på vädret sen v.29 så drar jag å 2 bröder ner till Tjeckien i bil, först några dagar i Prag sen ska vi ner å besöka bekanta vid Týn nad Vltava. Blir mycket festande där. Sen ska vi tvära över halva Tjeckien till andra bekanta vid Humpolec där Bernard ölen bryggs, å bo där några dagar för att sedan köra hem om Prag så man kan handla med sig mycket drickbart hem. Sen när man kommer hem blir det väl mycket grillning å party som vanligt. Helgen efter v.31 så har vi planerat övernattning vid Nimis men det beror såklart på vädret. Sen ska det vara nån grisfest i Augusti och sista helgen ska jag ha mega 30 års party ute på landet hos en polare, 1km till grannen så mina Dali 40 ska få visa vad dom går för!
November 22, 2001
Ska bli pappa runt mitten av juli, tar 4 veckor ledigt.
Kommer nog inte röra mig så långt hemifrån då 🙂
Sen är nya huset klart i mitten av september, tar 2 veckor ledigt för att flytta och komma iordning.
Så väldigt händelserik sommar, samtidigt som det inte händer så mycket :p
January 23, 2002
Min semester är slut imorn och de 3 veckorna jag haft har jag spenderat här i sverige, mest med min flickvän som inte kunde susa iväg nånstans för hon hade saker kvar med skolan.
Sen är det jobba resten av sommaren men kanske någon liten tur nån gång om det finns tillfälle. Drar iaf. till Cypern i September...
August 2, 2001
Ska till Amsterdam en sväng i Juli. Sen blir det en festival i Belgien (Dour festival) och antagligen något där emellan. Resan slutar sedan med ett par dagar i Bryssel. :upp:
February 3, 2003
Har två veckors semester nu, blir mest en massa programmerande hemma då jag läser en sommarkurs i C#.
Nästa vecka blir det eventuellt en tripp upp till Bohuslän och flickvännens släkts hus på Hamburgö.
Sedan är det två veckor med jobb och därefter två veckors semester till.
Under större delen av tiden är min syster - som egentligen bor i Norge - på besök. Så man får väl försöka träffa henne så mycket som möjligt också 🙂
Kan verkligen rekommendera sommarkurser, tycker det känns ganska skönt att faktiskt ha något att hålla igång hjärnkontoret med, även på semestern.
Funderar på en fortsättningskurs till hösten, men eftersom vi har ett piano på ingång så kanske det blir pianolektioner istället. 🙂 Vi får se helt enkelt.
1 Guest(s)