May 17, 2002
Ok, nu är det kris, riktig kris.
Det är så här. Om exakt 2h1 och 46minskall jag sitta på ett flygplan på väg mot oändligheten men innan det så måste jag har skrivit ut exakt 20 sidor A4. Problemet är så att jag inte har någon tillgång till någon skrivare och de få skrivarägare jag känner i den här staden jag lever i har redan försvunnit för sommaren. Hur i hela världen skall jag lösa det här? Jag kan inte dra till skolan och skriva ut för jag har ingen "prinquote" (som det så fint heter) kvar. Det borde ju finnas företag som lever på att göra utskrifter åt folk men finns det företag som tar emot sådanna små jobb som 20x A4. Om jag inte lyckas få ut dessa 20 sidor så är jag ganska rökt rent ut sagt, på något sätt så måste jag lösa detta, dock så vet jag inte riktigt hur. Någon som har några heta tips? Krantz tyckte att jag skulle dra till OnOff och be att få "testa" en skrivare, bra idé men OnOff är onda så jag är inte säker på att det går.
May 17, 2002
JohanK wrote: alltså herregud du pratar om världen går under. om du vet nån som har en skrivare som kan göra det så var lite silkeslen i käften..
Allmänt hyfs fungerar . o det finns alltid datorer i skolan man kan använda 😉
Först, du vet inte vad jag skall skriva ut, det kanske är papprena som räddar världen från undergången
Sedan: Nej, jag har redan försökt med bekantskapskretsen och skolan är körd med tanke på att man måste betala i förskott för varje utskrift (bokhandeln där man fyller på är stängd för sommaren).
Whak, 20:- är det lätt värt.
1 Guest(s)