February 12, 2003
Pingen wrote: Slipknot är inget dunk. Det är vrål och skrik som försöker låta melodiöst.
Word.
Vill man ha nånting som är snabbt, hårt och melodiöst på samma gång gör man bäst i att skaffa sig Anorexia Nervosa - New Obscurantis Order eller Redemption Process.
Det är tunggung med baskaggar i övernaturlig hastighet.
February 12, 2003
skiroy wrote: Aja baja...seriösa undersökningar har visat att "dunka-dunka" och aggresivare musik gör en till en sämre bilförare.
Släng in några skivor av Beethoven eller Mozart så ska du se att du blir en bättre bilförare. 🙂
Och jag har hört att man lyssnar på det man gjorde i sin ungdom när man blir gammal...;)
May 1, 2005
Mean Machine wrote: [quote=Pingen]Slipknot är inget dunk. Det är vrål och skrik som försöker låta melodiöst.
Word.
Vill man ha nånting som är snabbt, hårt och melodiöst på samma gång gör man bäst i att skaffa sig Anorexia Nervosa - New Obscurantis Order eller Redemption Process.
System of a Down?
October 25, 2003
Black_light wrote: [quote=Mean Machine][quote=Pingen]Slipknot är inget dunk. Det är vrål och skrik som försöker låta melodiöst.
Word.
System of a Down?
Inte direkt.
Tänk snabbare, mer oljud och ingen sång utan skrik. Dessutom på FRANSKA.
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Black_light][quote=Mean Machine][quote=Pingen]Slipknot är inget dunk. Det är vrål och skrik som försöker låta melodiöst.
Word.
System of a Down?
Inte direkt.
Nu får du fan sluta med det här...;)
Folk kan tro att vi känner varann eller nåt...:roll:
However, Systems senaste är ju den värsta kommerspopen jag sprungit på på länge, så den kommer jag inte röra igen.
Men Anorexia Nervosa, hur ska man bäst beskriva de?
Melodiös Black Death Metal funkar ganska bra, lägg till en backupsångare som psykotiskt pratar på franska lite då och då.
October 25, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Tindy][quote=Black_light][quote=Mean Machine][quote=Pingen]Slipknot är inget dunk. Det är vrål och skrik som försöker låta melodiöst.
Word.
System of a Down?
Inte direkt.
Nu får du fan sluta med det här...;)
Folk kan tro att vi känner varann eller nåt...:roll:
However, Systems senaste är ju den värsta kommerspopen jag sprungit på på länge, så den kommer jag inte röra igen.
Men Anorexia Nervosa, hur ska man bäst beskriva de?
Melodiös Black Death Metal funkar ganska bra, lägg till en backupsångare som psykotiskt pratar på franska lite då och då.
Alltså, sånt som får människor att bli totalt galna.
Små långhåriga, crossåkande tomtar som bor mitt i skogen verkar gilla det dock 😉
2 Guest(s)