October 25, 2003
.doedels wrote: ... både på nattklubbar och köpa ut från affärer dåra.
På turisttäta populära resmål i spanien, är de hårda i hotellbaren och så där med tanke på att vi är från Sverige.Det finns ingen särskild anledning till min frågan 🙄
//Patrick
jag hade inga problem med spriten i hotellbaren.
satt och sörplade piña colada hela dagarna 😀
bara man är trevlig så bryr de sig inte om leg.
June 17, 2002
BarateaU wrote: Trotts att detär med i EU så tycks de inte veta vad åldersgränser är.
Var där förra sommaren i 2 veckor med polarna och vi fick alla fall inte visa legg en enda gång 😉
Va fan.. Kolla bara Danmark... tattarlandet nummer ett ju.. o ändå tillhör det norden.. total kontrast mot Sverige ju...
June 17, 2002
Krqagyzzz wrote: glöm inte bara att man måste vara 20 för att importera sprit till sverige, inte för att jag någonsin har hört talas om någon som har åkt dit för det så vore det ju lite tråkigt att bli av med allt man köpt när man kommer till flygplatsen i sverige sedan...
En kompis till mig åkte dit...=) han var 17 o hade nåra flaskor sprit i bagaget...=)
Åkte dit för smuggling..=) Fast som tur e så står det bara i Tullregistret.. inte snutens belastnings register...
May 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Krqagyzzz]glöm inte bara att man måste vara 20 för att importera sprit till sverige, inte för att jag någonsin har hört talas om någon som har åkt dit för det så vore det ju lite tråkigt att bli av med allt man köpt när man kommer till flygplatsen i sverige sedan...
En kompis till mig åkte dit...=) han var 17 o hade nåra flaskor sprit i bagaget...=)
Åkte dit för smuggling..=) Fast som tur e så står det bara i Tullregistret.. inte snutens belastnings register...
tur det, vore lite tråkigt annars.
March 19, 2003
Danmark är som svart mot vitt gemfört med Sverige 😀
När jag o några polare drog till estland och så köpte jag med mig lite hem och tänkte inte mer på de, fast när jag skulle gå av så kom de två tullare och började fråga om vi hade sprit med oss och jag sa nej att jag inte hade nått för jag var så jävla bakis så jag tänkte inte riktigt på vad jag sa.
Har man otur i sånna tillfällen så vill dem titta i väskan också.
1 Guest(s)