June 17, 2001
Tja grabbar och quinnor (Marie)
Nu vill jag att ni är helt ärliga och tycker till. Inga dumma komentarer nu, för det är inte mig detta handlar om.
Alla totalt korkade inlägg kommer jag att tas bort. Och inget svineri nu eller annat skit.
Jag vill veta om ni tycker att det är ok eller inte, och gärna en liten förklaring.
Att det kan skilja 7 år mellan en man och en kvinna vid högre ålder tycker jag är aceptabelt. Men vad tycker ni när det kommer till lägre ålder. Att killen är 21 och tjejen är 13? Jag skulle skriva detta neutralt men jag måste få ha min åsikt sagd.
Jag tycker att detta är totalförbjudet.
Jag är 23 och hade en tjej för ett litet tag sen som är 18 och tyckte att det var på gränsen. Kan bero på att jag har mestadels har varit tillsammans med äldre "Kvinnor".
Nu är ordet (nästan) fritt. Tyck till...
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2001-11-20 22:56 ]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 19, 2001
18=vuxen
13=barn
18 där går gränsen..
Man kan ju inte va 21 och va ihop med en 13 åring.
Men som du har det är helt ok..
Bara kul att ha en lite färskare brud.. 😀
E hon snygg?? :hehe:
Win 2000|3DMark 2001:6842|2x92mm zalman chassifläktar|Taisol fläns med thermaltake fan|
[ Detta Inlägg ändrades av: JuLmUnD den 2001-11-20 22:17 ]
September 12, 2001
13 år gammal..ja då är det barnarov..det är väl känt att sådana tjejer mer än gärna umgås med äldre killar..men det finns ju skitstövlar som utnyttjar dem.. :burn:
18 år kanske känns på gränsen men hon är iaf myndig..hur personligheten är sen är ju en helt annan fråga..vissa är mentalt borta medan andra är mkt vuxnare för sin ålder..
Kort sagt är det en tjej med skinn på näsan o mogen för sin ålder är det ju inget att fundera över vad det gäller 18 år..bara kör
Men 13 år...milda makter..:roll: bura in den rackaren.
January 9, 2001
September 20, 2001
Jag tycker att en tjej på tretton är för ung för en kille på 21. Sen må tjejen vara hur mogen som helst för sin ålder, men inte tillräckligt. Och killen borde veta bättre, än att skaffa en tjej som knappt kommit in i puberteten.
Men kärleken e ju som bekant blind, så att säga det till dem, kanske inte hjälper.
Det beror kanske också lite på vad för slags förhållande de är ute efter. Sexuellt sett, (och mentalt också kanske?) så tycker jag att tjejen är för ung för killen.
Jag har f.ö haft sällskap som både varit 7 år äldre och tre år yngre än mig. (Ja inte samtidigt alltså 😀 )
Men i detta fallet tycker jag tjejen e för ung.
// Marie
October 18, 2001
Okej... Att killar har en tjej som är, låt oss säga, 13 O man e själv 20-21 tycker jag inte är helt okej... Man kan ju inte ha så mycket gemensamt heller... Men som sagt så kan kärleken vara blind för sånt som ålder... Har själv haft förhållande me nån som va betydligt äldre än jag... Funkade inte så bra just därför att våra intressen var helt olika... Det va tråkigt för jag tycker annars att hon va väldigt trevlig...
June 17, 2001
Ok alla.
Jag kommer inte att säga vem det är.
Så sluta att ICQa mig nu, tack
Det är ändå ingen ni känner till...
Har lagt mitt WIGGER ord på att inget säga och då kan ni alla glöma tanken på det "feta" avslöjandet.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 15, 2001
*censur* du på någon som är 13 så gör du dig skyldig till brott, då är man ju inte byxmyndig... Om ngn hade gjort det på mig så hade jag polisanmält honom.
Därför känns det inte bra med sådan stor ålderskillnad i sådan ung ålder*tycka*
[ Detta Inlägg ändrades av: Tandflickan den 2001-11-20 23:10 ]
May 29, 2001
13 bast är väl lite väl magstarkt för en 23 åring...eller snarare äckligt enl mig, men ju längre upp i åldrarna man kommer så slutar ålder att spela nån större roll utan då är det mera hur man är som person, personligen så skulle jag ha svårt att vara tillsammans med någon som e tex 18-19 bast (själv e jag 26) för man ligger ju inte på samma nivå, vad skulle man ha gemensamt? min tjej e 23 och det funkar bra...för det ungefär där jag ligger mognadsmässigt och känslomässigt...fast nu lät det här inlägget jättemoget...haha men skenet bedrar
June 15, 2001
13 år... I h*****e heller. Min syster är 14 och släpar hon hem en kille som e typ 21 så vet jag inte vad jag gör...
Men efter det är det inga problem.
Jag hade en affär med en tjej på jobbet. Hon är 21 och jag är 17. Var det OK ?
Det var riktigt nära att det vart någonting. Vi hamnade bara i säng en gång dock men det var känslor inblandade...
May 29, 2001
On 2001-11-20 23:45, gorka wrote:
13 år... I h*****e heller. Min syster är 14 och släpar hon hem en kille som e typ 21 så vet jag inte vad jag gör...Men efter det är det inga problem.
Jag hade en affär med en tjej på jobbet. Hon är 21 och jag är 17. Var det OK ?
Det var riktigt nära att det vart någonting. Vi hamnade bara i säng en gång dock men det var känslor inblandade...
såja guppe, hyr mycke penga kosta sig din syrra? ahahaha 😛
June 17, 2001
Jag vet inte om jag var otydlig innan.
I DENNA TRÅD VILLE JAG BARA HA SERIÖSA SVAR OCH INLÄGG.
Vilken del var det du inte fattade? :burn:
/FD. Crew ffs
May 29, 2001
On 2001-11-21 00:17, [NH] WIGGER wrote:
Jag vet inte om jag var otydlig innan.I DENNA TRÅD VILLE JAG BARA HA SERIÖSA SVAR OCH INLÄGG.
tagga ner...känner snubben ifråga och körde ett internt skämt, men oj va fult å fel av mig, *slår mig själv på handen*
July 19, 2001
On 2001-11-21 00:50, squarepusher wrote:
Jag vet inte om jag var otydlig innan.I DENNA TRÅD VILLE JAG BARA HA SERIÖSA SVAR OCH INLÄGG.
tagga ner...känner snubben ifråga och körde ett internt skämt, men oj va fult å fel av mig, *slår mig själv på handen*
Varför slår du dig på handen? Ville den utföra otillåtna rörelser? 😀 😀 😀
May 29, 2001
On 2001-11-21 00:58, Helios wrote:
On 2001-11-21 00:50, squarepusher wrote:
Varför slår du dig på handen? Ville den utföra otillåtna rörelser? 😀 😀 😀
ahahaha...snygg passning 😛
2 Guest(s)