March 10, 2002
Det kanske är lite offtopic. Men jag personligen tror att har man syskon som är +/- 3-4 år så ställer de sig annorlunda i denna frågan än vad människor som inte har syskon. Min syster är tre år äldre än mig. Jag skulle inte kunna tänka mig att vara tillsammans med någon som är äldre än henne, eller lika gammal. Sen har jag en lillasyster också, det skiljer i.o.f.s. 12 år mellan oss. Men jag hade inte uppskattat om en 4+ år äldre kille varit tillsammans med henne när hon är i tonåren. Tror det har lite att göra med hur man är uppväxt. Har man småsyskon är man mer beskyddande skulle jag tro. Man vet själv hur killar är. Säger inte att alla bara är ute efter en sak. Men många är det. 😉 Men som sagt, i krig och kärlek är allt tillåtet. (nästan) ;P
July 13, 2002
Man kan känna sig mogen och uppföra sig moget men det betyder inte att man är mogen eller är närheten av att ha mognat klart.
Hon är 16 bast, alltså nyss börjat gymnasiet, under de närmaste 2-3 åren kommer hon förmodligen ändra sig mer än under någon annan tid, hon kommer fastställa vilken person hon vill vara.
Men allt beror på vilken sorts tjej du gillar, det kan ju fungera alldeles utmärkt, men det kan bli så att du tröttnar rätt snart på en tjej som är i behov av att stötta sig på och höra dig sprida visdom om livet (om hon nu är en tjej som ska gå och hålla hand...).
Jag skulle mkt hellre data en äldre tjej än en yngre, skulle inte vilja hamna i den situationen då någon är beroende av mig.
Faen vad jag dallar nu, beror väl mycket på hur man själv ser sig när man var den åldern, mkt ändras...
All the best, kan ju prova i alla fall...
November 29, 2003
Gueno wrote: [quote=Json_81]Polarn (23) flyttade precis ihop med sin tjej (38).
Nu är det fan i mig fete milf varning. 😀
Rena drömmen ju.
Det är ju inget, en snubbe jag känner lite halvt han hittade en tjej i 30+ på krogen en gång han är runt 20 sträcket, dom smsade med varandra och så.
Sedan dissade han henne och tog en 38+ han flyttade hem till henne hon hade 2barn och allt. 🙂 Det är äkta MILF
December 24, 2002
whak wrote: [quote=jonte_power]
Och grejen är den.. hon och hennes "väninnor" säger att fler och fler äldre tjejer dras till yngre killar.. för vill orkar mer.. 😉
jag ska ut o jaga...
Jag SKA ut på krogen och mingla lite. 😀 :hb:
nää.. det är projekt... man ber istället sin lägenhetskompis gå ut o mingla lite o dra med sig ett par brudar hem.. sitter man här o väntar med grabbarna o dricker bira o kollar på fotboll.. 😉
November 29, 2003
Men då kan du ju inte vraka och välja själv.
Fyfan minns när jag glatt lyckades komma in på ett ställe där det är 2+års gräns, väl inne så spanar man runt, blir uppraggad av en dam i 45-50års åldern såg ut som fan själv, men snuskigheter kunde hon.
Usch även jag dissade hennes erbjudande.
Hon hade karl och allt, så man ska inte förlita sig på kvinnor.
December 24, 2002
whak wrote: Men då kan du ju inte vraka och välja själv.
Fyfan minns när jag glatt lyckades komma in på ett ställe där det är 2+års gräns, väl inne så spanar man runt, blir uppraggad av en dam i 45-50års åldern såg ut som fan själv, men snuskigheter kunde hon.
Usch även jag dissade hennes erbjudande.
Hon hade karl och allt, så man ska inte förlita sig på kvinnor.
nej nej nej.. man ska ABSOLUT inte lite på fruntimmer... därför jag bytte ut damen mot en kvinna (nya bilen) sist.. oj, lät lite perverst.. men jag menade att jag dumpade flickvännen o köpte bil istället.. båda kostar ju så inåt h-vette så man måste ju välja.. därför tog jag leksaken med larm.. 😀
2 Guest(s)