December 4, 2001
Är det nån som har nåt kul o säga om det här? Kan du typ va i hop med vem som helst oavsett ålder? Säg inte att aaa det kan jag la va för det går ju inte. Alla har nån gräns typ....
Finns ju en del som har en tjej som är 16 o killen är 30... det är fan sjukt. Det är fan t o m sjukt om killen är mer än 21 om tjejen är 16. Jag ligger rätt nära den gränsen nu kan jag ju säga ... hehehehehe (så jag kanske inte ska säga för mycket 😉
4-5år kan jag sträcka mig åt båda riktningarna. Men inte mer....
December 29, 2000
December 4, 2001
scoredevil wrote: Hallo !
ja det beror kanske lite på åldern, mer är åldersskillnaden ex.. hon 16 han 20 jämnfört med hon 21 han 25.......det senare exemplet är ju kanske inte lika "konstigt" som det första.......ja vad vet jag ?
Sant... håller med. fast var du tvungen nämna hon 16 o han 20... känner mig utpekad... :bgrin:
August 15, 2002
Det beror nog lite på i vilken ålder de är. Om en är 60 och en 50 gifter sig gör det väl inte så mycket, men om åldrarna är 20 och 10 så är det mindre lyckat, fast åldersskillnaden är 10 år i båda fallen.
Så det som avgör är väl om båda är tillräckligt stora och förståndiga för att fatta egna beslut, det är min åsikt i alla fall.
July 19, 2001
Kid Rock wrote: [quote=scoredevil]Hallo !
ja det beror kanske lite på åldern, mer är åldersskillnaden ex.. hon 16 han 20 jämnfört med hon 21 han 25.......det senare exemplet är ju kanske inte lika "konstigt" som det första.......ja vad vet jag ?
Sant... håller med. fast var du tvungen nämna hon 16 o han 20... känner mig utpekad... :bgrin:
Är du typ ihop med en 12 åring? Det är väl lite skabbigt..
Det viktigaste är väl hur mogen man är.. Men det betyder inte att fjortisar som säger att dom är mogna kan vara ihop med 25åringar.. Det är lite pedofilaktigt..
June 18, 2001
Visst är det kul med fulla fjortisar som klänger på en och pratar sinsemellan om de sväljer eller spottar...men inte skulle jag vilja ha dem. 🙄
Om någon är yngre än 18 eller äldre än, låt oss säga 28, skulle jag inte anstränga mig för att utforska möjligheterna till ett förhållande såvida jag inte redan hade fallit för henne.
Jag är själv 21.
December 22, 2002
jag tycker att det e fel att tjejer e ihop med älldre killar, men samtidigt tycker jag att det e bra för nångång e man där själv.
min brorsa e ihop med en som e 18 fast han e 24
destu yngre destu bättre 😀
men det e inte samma sak som tjejen e ihop med en yngre kille... hon tar det som en komplemang... och vi med för man får status alla snackar om än, kolla kalle e ihop med värsta bruden fett niice hon e 😀 "typ"
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
- Intel Core i7 4790K 4,0GHz
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GB
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)
- HyperX Beast 16GB 2400MHz
- Chieftec Nitro 88 850 W modular
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- Fancontroller
- Harman & Kardon Soundsticks II
- Steelseries Apex RAW
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hz
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HD
December 4, 2001
min brorsa e ihop med en som e 18 fast han e 24
destu yngre destu bättre 😀
"desto yngre desto bättre"... öhh... vart har du fått det i från. Är man ihop med en tjej som är mellan 14 och 18 så får man räkna med att det tar slut inom ett tag. Det funkar helt enkelt inte, vet av egen erfarenhet, jag o tjejen gjorde slut nyligen... hon var 16 o jag är 20 unga tjejer är bara besvärliga dem vill festa o leka runt innan dem stabiliserar sig med en kille. ¨Så nu är jag singel... fan har aldrig varit det o kan ju säga att det är förbannat tråkigt o jobbigt. Nä... fr o m nu är det äldre tjejer som gäller.
December 4, 2001
Okej... roligt att se vad ni skriver.
Well.. är INTE singel nu igen....det var inte länge man var singel .. :=) Jag måste fan ha nåt speciellt ... 8) Tur är att jag hatar att vara singel, skulle nog inte överlevt så många dagar ensam....
Ja det är inte klokt jag vet... :bgrin:
1 Guest(s)