December 20, 2001
May 22, 2001
Ålder har ingen betydelse... hmm jag är ihop med en 16 åring, hmm o är själv 23. Hmm lite konstig kanske men båda älskar varandra det är huvudsaken. Ålder är bara något konstig det är vad man har innanför skallen som räknas tycker jag då.
Vet inte vad ni andra säger. Men jag tycker så. Man kan vara olika mogen & kvinnor mognar snabbare än killar, kanske därför dom vill ha äldre killar.
Någon kvinna som kan kommentera detta?
January 4, 2001
Jocke aka [NH wrote: Dragon]Ålder har ingen betydelse... hmm jag är ihop med en 16 åring, hmm o är själv 23. Hmm lite konstig kanske men båda älskar varandra det är huvudsaken. Ålder är bara något konstig det är vad man har innanför skallen som räknas tycker jag då.
Vet inte vad ni andra säger. Men jag tycker så. Man kan vara olika mogen & kvinnor mognar snabbare än killar, kanske därför dom vill ha äldre killar.
Jo, visst stämmer det.... men det finns juh gränser såklart... om tex en 15år flicka e ihop med en 30>årig man så måste det juh vara någon fel i huvudet på båda personerna...
December 4, 2001
Coore wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]Ålder har ingen betydelse... hmm jag är ihop med en 16 åring, hmm o är själv 23. Hmm lite konstig kanske men båda älskar varandra det är huvudsaken. Ålder är bara något konstig det är vad man har innanför skallen som räknas tycker jag då.
Jo, visst stämmer det.... men det finns juh gränser såklart... om tex en 15år flicka e ihop med en 30>årig man så måste det juh vara någon fel i huvudet på båda personerna...
hehe... lol
Jocke... jag har oxå en tjej som är 16 o är nästan lika gammal som du. Och kan ju säga att det ibland är lite ...ja nästan lite jobbigt att tänka som henne o hur det är att vara 16. Vi har inte varit ihop speciellt länge... vi blev ihop, det tog slut o nu är vi ihop igen. Får väl se ... men ville bara säga att det känns typ jobbigt att förstå hur en 16 årig tjej är.... men man lär väl sig med tiden får man hoppas. Huvudsaken är ju att man älskar varann... o litar på varann.... vilket i vissa fall kan vara så svårt då ens tjej är så ung... fan vad jag tjötar nu då...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
February 13, 2001
Om man hade tid med brudar skulle jag vara glad.... Sist jag träffade en tjej var för nåra månader sen och hon var 27 bara 7 år. Jätte snäll jätte go ett barn osv MEN hon var så svartsjuk.... Varje gång jag Djade så vart och till jävulen själv.... Typ en Arg blick på varje tjej som önskade en låt.... + att mina tjej kompisar vart lidande :bash: :gunsfire: =( Då sa jag nej.... Det är ju mitt jobb och hon förstörde för mig.... Sorligt =( ja ja kärleken kommer kärleken går men datorn den står där den står :rollsmile:
December 4, 2001
SoundHead wrote: Om man hade tid med brudar skulle jag vara glad.... Sist jag träffade en tjej var för nåra månader sen och hon var 27 bara 7 år. Jätte snäll jätte go ett barn osv MEN hon var så svartsjuk.... Varje gång jag Djade så vart och till jävulen själv.... Typ en Arg blick på varje tjej som önskade en låt.... + att mina tjej kompisar vart lidande :bash: :gunsfire: =( Då sa jag nej.... Det är ju mitt jobb och hon förstörde för mig.... Sorligt =( ja ja kärleken kommer kärleken går men datorn den står där den står :rollsmile:
hehehe... så sant så sant!! Måste va jobbigt för tjejen med alla tjejer som önskar låtar om man har ett förhållande. Fast det vill ju till att man kan lita på personen. Och det trodde jag typ folk över 25 hade lättare för än folk under 18. Men så verkar det ju inte varit i ditt fall.... det är nog väldigt individuellt.
1 Guest(s)