June 3, 2001
Med anledning av denna tråd:
https://www.nordichardware.se/.....ht=inbrott
Just när jag trodde att oturen var över så hände det en incident idag igen..
Blev påkörd bakifrån av nån snorunge med nytaget körkort som hade lånat morsans Audi..
Detta hände i en rondell..
Skitsträssad som man var så han jag inte göra något på plats utan jag fick ta ungens uppgifter så får vi lösa detta senare.
Hehe.. ungen var så nervös att det går knappt att se vad han har skrivigt. 🙂
April 10, 2001
Gueno wrote: Med anledning av denna tråd:
https://www.nordichardware.se/.....ht=inbrottJust när jag trodde att oturen var över så hände det en incident idag igen..
Blev påkörd bakifrån av nån snorunge med nytaget körkort som hade lånat morsans Audi..
Detta hände i en rondell..
Skitsträssad som man var så han jag inte göra något på plats utan jag fick ta ungens uppgifter så får vi lösa detta senare.
Hehe.. ungen var så nervös att det går knappt att se vad han har skrivigt. 🙂
Japp. känner med dig.
Men nu är det över, som man säger, olyckor skall följa i 3, så nu är det slut på eländet.
March 17, 2002
Min brorsa har krockat 2 bilar...
En gång small däcket så bilen (Austin Allegro -77) flög in i ett vägräcke, andra gången blev han påkörd bakifrån i en kö, så hans bil (Audi 80 -94) flög in i en Nissan Micra, slutade med en seriekrock på 4 bilar.
Och nu har han varit nära att sabba sin nya bil (Nissan Almera -96) några gånger tack vare att andra snorungar klantat sig på vägen!
Oldschool member since 2002.
May 7, 2001
JuLmUnD wrote: Asså sånt här gör mig jävligt ARG! 👿 Kan vissa inte bete sig som vanligt folk. Ut från landet ska dom!
Jävla idiot, du e ju fan dum i huvuet. Slår fan vad om att det va nåra jävla svin-rika skitungar från östermalm eller motsvarande som hade tråkigt och bara är vana att göra sönder skit som dom vill. Blir dessutom förbannad när ni klankar ner på "knarkare och lowlife". Det är ju på grund av sådana som er (ja, även jag i många fall) som sitter här på feta arslen med våra dyra datorer i stället för att bry sig om stackare som hamnat fel i livet och behöver hjälp med missbruks-problem o. dyl.
Visst, jag föstår att du blir förbannad när någon slår sönder saker i din bil, vem fan hade inte blivit det. Men när hela jävla forumet tar fart och klankar ner på allt och alla så går det fan för långt. Vore kul att se om någon kunde tänke ett jävla steg längre nån gång? Fan inte första gången detta händer här i NH forumet... Sorry, men ja blir bara så pissed på alla "mini-amerikanare" här ibland, tar upp allt som andra säger och tycker likadant.
June 17, 2001
MegaGeekBoy wrote: Min brorsa har krockat 2 bilar...
En gång small däcket så bilen (Austin Allegro -77) flög in i ett vägräcke, andra gången blev han påkörd bakifrån i en kö, så hans bil (Audi 80 -94) flög in i en Nissan Micra, slutade med en seriekrock på 4 bilar.Och nu har han varit nära att sabba sin nya bil (Nissan Almera -96) några gånger tack vare att andra snorungar klantat sig på vägen!
Jag har smällt en BMW 525i 91:a och en BMW 535ia 90:a
Den förste hängde jag i ett träd efter att ha undanmanövrerat för ett rådjur i50-60 km/h och den andre satte jag i en lycktstollpe efter att ha halkat av motorvägen vid Biltema i Helsingborg i oviss hastighet... när jag var på väg till jobbet.
Detta är inget att rekomendera, att krocka är inte som att köra radiobilar på nögon nöjespark kan jag lova.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 19, 2001
jokkling: de var de dummaste jag hört. Jag blir *** förbannad på dig! 👿 :burn: Och de där var ett direkt person angrepp! Eftersom jag inte tänker bete mig lika barnsligt som dig så tänker jag hålla inne mitt vrede!
Back to subject!: De är ju HELT fel att tycka synd om han som har gjort de. Visst ska man beskämpa brott innan de begås men de kommer alltid finns dumma personer som tror att de kommer nån stanns i livet genom att brytta lagar och tro att de bestämmer. Sånt folk tycker jag inte om. Om de inte följer sveriges lagar så tycker jag de ej ska va här heller. Visst enklare grejer är ju inte så stort problem(fortskörnig och sånt) men förstörelse och misshandel etc. ska ej tillåtas!
Tror och hoppas många håller med mig här !
April 10, 2001
Kan bara instämma, Spenderade 4 veckor på intensiven och ytterligare 4 veckor på vak efter att polaren Gjorde en röd hästsko av en äldre saab99.
Så ett råd nu i halkan, Ta de coolt i trafiken.
May 7, 2001
JuLmUnD wrote: jokkling: de var de dummaste jag hört. Jag blir *** förbannad på dig! 👿 :burn: Och de där var ett direkt person angrepp! Eftersom jag inte tänker bete mig lika barnsligt som dig så tänker jag hålla inne mitt vrede!
Back to subject!: De är ju HELT fel att tycka synd om han som har gjort de. Visst ska man beskämpa brott innan de begås men de kommer alltid finns dumma personer som tror att de kommer nån stanns i livet genom att brytta lagar och tro att de bestämmer. Sånt folk tycker jag inte om. Om de inte följer sveriges lagar så tycker jag de ej ska va här heller. Visst enklare grejer är ju inte så stort problem(fortskörnig och sånt) men förstörelse och misshandel etc. ska ej tillåtas!
Tror och hoppas många håller med mig här !
Men jag sa ju inte på mågot sätt att det skulle tillåtas. Absolut inte! det som jag störde mig på var att man tog förgivet att det var "knarkare och lowlifes" som hade utfört dådet och att dessa betraktades som mindre värda. Sorry om jag uttrykte mig så att detta inte framgick, blir bara så förbannad och har lite svårt att hejda mig ibland... Naturligtvis menade jag inte att det skulle legalliseras att förstöra saker för andra. Och om vi nu förutsätter att det var en svensk som gjorde detta, eftersom majoriteten av alla brott begås av människor med svenskt ursprung, vad menar du med att "han ej ska vara här"? Jag kan förstå vad du menar om det är en invandrare som gjort det även om jag inte håller med. Men för mig låter det lite som att du antar att det skulle vara en invandrare? rätta mig om jag har fel...
1 Guest(s)