July 14, 2003
Grejen är att man dricker ju inte 4dl sprit i en klunk, det tar ju sin tid och få i sig det... Jag menar jag kan få i mig en 70is på en kväll, men då är ju det utspritt över typ 6-8 timmar... Jag blir ju snorfull men inte får ja i mig 4promille inte, då skulle man va rätt död 🙂
August 28, 2004
optimuz wrote: Grejen är att man dricker ju inte 4dl sprit i en klunk, det tar ju sin tid och få i sig det... Jag menar jag kan få i mig en 70is på en kväll, men då är ju det utspritt över typ 6-8 timmar... Jag blir ju snorfull men inte får ja i mig 4promille inte, då skulle man va rätt död 🙂
Inte om man njuter av att dra ner saker snabbt, jag är rätt van vid det. Dricker alltid snabbt, spelar ingen roll om det är cola eller sprit. Kan förövrigt nämna att det måste vara rätt knepigt, för efter 4 DL på nästan engång, visst. Full blir man, men 2.5 promille? Då jag får det kan jag inte stå på mina ben. Att tilläga är att jag är 182 lång, väger 70 kilo.
Dessutom går det väl inte ut i blodet på en gång, kan inte så mycket om detta, men passerar det inte levern först?
3 Guest(s)