November 21, 2005
December 15, 2002
Johan- wrote: Asså, hur vet du det?
Jadu, jag vet ju inte ifall det är det. Därför jag frågade kanske?
Men, för det första så har jag inte ställt upp på någon tävling, speciellt inte i ett amerikanskt företag... Och för det andra så sade rösten: Press nine, then enter your creditcard number" Eller liknande...
May 10, 2002
jo wrote: [quote=Extatic]...
Detta måste väll vara nåt j**la scamtrick va?
Reglen "Låter det för bra för att vara sant så är det valigtvis det också" gäller här med.
Ge henne inte ditt kreditkortsnummer om hon ringer igen...
//jo
man ska ge något helt random nr istället
May 10, 2005
abishai wrote: [quote=jo][quote=Extatic]...
Reglen "Låter det för bra för att vara sant så är det valigtvis det också" gäller här med.
//jo
Ja, så kan man också göra, men det är inte rätt...
//jo
May 17, 2002
Zunk wrote: appropå kryssning, farsan sålde just en 15" platt lcd för en tusing på blocket, då var det en snubbe som ringde och ville byta skärmen mot en kryssning, gbg - birmingham t/r
lol
GBG - Birmingham, :-k Det går inga ftg i ordenarie trafik på den streckan, skulle knappast tro att det går några sommarkrysser den streckan heller, iaf inte ToR. [-(
June 5, 2004
jo wrote: [quote=abishai][quote=jo][quote=Extatic]...
//jo
//jo
någon har kollat på YRROL nyligen 😀
"Achtung. "Ach",det är tyska för "med". "Tung",det är förkortning för tuning. Här ska radiodelen in."
May 10, 2005
azN- wrote: [quote=jo][quote=abishai][quote=jo][quote=Extatic]...
//jo
//jo
någon har kollat på YRROL nyligen 😀
"Achtung. "Ach",det är tyska för "med". "Tung",det är förkortning för tuning. Här ska radiodelen in."
Haha, nä, det är åratal sedan jag kollade på YRROL, men jag glömmer inte den repliken. 😀
//jo
October 23, 2004
Har fått samma samtal jag med förut. 😕
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
November 27, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Zunk]appropå kryssning, farsan sålde just en 15" platt lcd för en tusing på blocket, då var det en snubbe som ringde och ville byta skärmen mot en kryssning, gbg - birmingham t/r
lol
GBG - Birmingham, :-k Det går inga ftg i ordenarie trafik på den streckan, skulle knappast tro att det går några sommarkrysser den streckan heller, iaf inte ToR. [-(
jävla tur han tackade nej då 😉 verkade misstänkt
1 Guest(s)