March 11, 2003
Gilgamesh wrote: [quote=denstore][quote=Gilgamesh]Era dumma mammaknullare...:P O:)
Den som sa det, han var det.....;)
Jo visst ere så...jag knullar ju era mammor..:P :hehe:
Det gör du säkert. Din preferens för fruntimmer är väl kanske lite obehaglig, men dock inte olaglig. Jag vet inte riktigt vad du går igång mest på? Att samla brösten från knäna, eller att leta runt bland gammelvalkarna efter något fuktigt?
March 11, 2003
Gilgamesh wrote: [quote=Delph1]denstore har satt en ribba som är obefintligt låg så håll den bara 😉
//Andreas
:-k ok...ska försöka då...
btw jag knullar den horan du kallar mor... :corn:
Jag kan kalla henne vad du vill, men det är upp till dig om du gillar att ta strap-on:en stående på alla fyra. Jag lägger mig inte i sånt.;)
Hon har förresten sagt nån gång att det är läskigt mjuka killar som hänger runt pensionärshemmet....
March 11, 2003
ZIre wrote: [quote=Gilgamesh][quote=Delph1]denstore har satt en ribba som är obefintligt låg så håll den bara 😉
//Andreas
Har du inga andar förolämpningar än de som riktar sig mod våra mödrar?
Jag vet inte varför folk inbillar sig att verbala kränkningar om min morsa skulle ta hårt. Är det ett tecken på att man vet att sin egen morsa knullar allt som kommer i hennes väg?
February 28, 2005
denstore wrote: [quote=Gilgamesh][quote=Delph1]denstore har satt en ribba som är obefintligt låg så håll den bara 😉
//Andreas
Jag kan kalla henne vad du vill, men det är upp till dig om du gillar att ta strap-on:en stående på alla fyra. Jag lägger mig inte i sånt.;)
Hon har förresten sagt nån gång att det är läskigt mjuka killar som hänger runt pensionärshemmet....
:)R aja orkar inte mer just nu..inte nån annan som kan fortsätta...?
aja använd bara er sjuka fantasi...;) :bok:
February 28, 2005
ZIre wrote: Vet inte om det är en förolämpning eller ej, men jag är 100% säker på att Gilgamesh är en bajspackare =)
komigen..fan e de där för tama ord din horunge...? fan alltså jag e 100% säker på att du aldrig varit ute i förorterna eller så? fan kom bajspackare ifrån? senila horbarn...låt din farsa stoppa in sin kuk i ditt öra så att den även gör nån form av "update" i hjärnan så att du kan spotta ur dej grövre ord... :banghead: :heart:
1 Guest(s)