May 7, 2001
Mohaha! EL?! fan ja va skrajj för ala som gick el, fordon och sånt när jag gick gymnasiet. heheheheh.... På våran skola så var dom så fruktansvärt töntiga.... en hel byggnad med spänniga jävlar som gick runt å skrek typ "ÖÖÖÖHHH!!!" å "Men visa pattarna då, jävla fitta!" å sånt hela dagarna.... hehe.
Märk väl att jag inte menar detta om dig!
June 16, 2002
June 28, 2001
jokkling wrote: Mohaha! EL?! fan ja va skrajj för ala som gick el, fordon och sånt när jag gick gymnasiet. heheheheh.... På våran skola så var dom så fruktansvärt töntiga.... en hel byggnad med spänniga j**lar som gick runt å skrek typ "ÖÖÖÖHHH!!!" å "Men visa pattarna då, j**la *censur*!" å sånt hela dagarna.... hehe.
gick oxå på en sådan miffoskola,
bygg längst ner på rangskalan, sen kom fordon, sen EL , och högst upp Elektronik(data)
hadde det hänt nått så skyllde alla på bygg, kom det fram att det inte var bygg så fick fordon skiten, och om det nu inte var dom så var det kabeldragarna.
alla knäppisar i mumindalen gick där.
July 11, 2002
Grayfox: Vadå mvg barn? asså för mina betyg hdvändigaste och fick 245 poäng :)Industriprogrammet är ju ett lodar prograar jag inte kämpat speciellt hårt med, gjorde allra nöm, men va glad eftersom du kommer få jobb direkt medan vi idioter får slita vidare 😡
Förövrigt så sökte jag till Teknik, kommer få besked 30e juni, ganska säker att jag kommer in eftersom intagningspoängen låg på 160 och 35% var lediga.
Om jag inte kommer in så lovar jag bjuda hela NH på en Smirnoff^ice 8)
Undrar en sak, ni som sökte till Gymnasiet hur sökte ni?
Var det gamla vanliga "konventionella" sättet att kryssa i vilket program man vill gå i sedan skriver päronen på, eller via Internet?
Våran skola hade via internet..
February 15, 2002
November 4, 2001
Smirnoff wrote: Grayfox: Vadå mvg barn? asså för mina betyg hdvändigaste och fick 245 poäng :)Industriprogrammet är ju ett lodar prograar jag inte kämpat speciellt hårt med, gjorde allra nöm, men va glad eftersom du kommer få jobb direkt medan vi idioter får slita vidare 😡
Förövrigt så sökte jag till Teknik, kommer få besked 30e juni, ganska säker att jag kommer in eftersom intagningspoängen låg på 160 och 35% var lediga.
Om jag inte kommer in så lovar jag bjuda hela NH på en Smirnoff^ice 8)Undrar en sak, ni som sökte till Gymnasiet hur sökte ni?
Var det gamla vanliga "konventionella" sättet att kryssa i vilket program man vill gå i sedan skriver päronen på, eller via Internet?
Våran skola hade via internet..
måste vi dela, eller en var? Isåfall vill jag har första klunken.
Jag hade 295 och kom in på det jag valt, samhäll-samhäll (jaja säg vad du vill mind :P) Ska nog välja fler kurser i matte på individuellt val.
February 1, 2002
jokkling wrote: Mohaha! EL?! fan ja va skrajj för ala som gick el, fordon och sånt när jag gick gymnasiet. heheheheh.... På våran skola så var dom så fruktansvärt töntiga.... en hel byggnad med spänniga j**lar som gick runt å skrek typ "ÖÖÖÖHHH!!!" å "Men visa pattarna då, j**la *censur*!" å sånt hela dagarna.... hehe.
Jag gick el och ingen i varken 1, 2;an eller 3;an skrek så "hela dagarna"..
Jag valde elektronik/datorteknik och ångrar mig inte ett dugg, de va rent av roligt att gå till skolan i 2;an-3;an...
Om du väljer elektronik så får du sitta o pillra lite och om du väljer installation får du klättra runt på stegar..
4 Guest(s)