July 13, 2002
Har under en tid nu oberverat alla posts som bloodman skrivit och lagt märke till att nästintill varende en har en negativ ton (speciellt i allmänt forumet). Det kan vara allt från att racka ned på människor till att skratta åt andras problem. Orsaken till detta är helt självklart att bloodman inte fått tillräckligt många kramar på sistonde så alla som vill skicka en kram kan ju göra det här.
För er som inte har en aning om vad jag snackar om så kan ni ju kolla här. Och detta är ändå bara från de senaste 3 månaderna. (allt inom "()" under posterna är mina kommentarer)
bloodman wrote:
spelar ingen roll hur många poster man har, tycker de borde ta bort det, vissa spammar ju som sagt och tror dem är nåt bara för det, bara för du har x antal inlägg gör dig inte till en expert lr nåt.
Forum: Allmänt Skrivet: 30 Sep 2003 13:03 Ämne: Folket på NH sjuka?
ja en skrev ju han blev helt utmattad för han satte ihop en dator, helt sanslöst.Feedback/ideer/tankar om NordicHardware Skrivet: 30 Sep 2003 09:51 Ämne: Ockerpriser??
nej det tycker jag inte, är säljaren så puckad så får han väl skylla sig själv, vill man inte ha så låter man bli det helt enkelt.tycker skatten redan är på tok för hög.
Ämne: Ser ni på dam-vm? Om ja, för brösten eller fotbollen?
e du pervers eller ? tror du man sitter å kolla på sånt för bröst ? ahhaah.Ämne: Trött
då måste man vara otroligt klen om man blir trött efter såntÄmne: Hur ser det ut i era kylskåp?
men ganska så meningslös tråd, alla har ju nån form av mat, mest färdiga rätter och massor me ljuice hemma hos mig iaf.Ämne: vilken gfx borde jag köpa ?
FX är ett stort skämt, tycker synd om alla stackare som köper/har ett sånt.Ämne: jag VILL KLARGÖRA EN SAK
HAHA DIN DATOR ÄR KASSÄmne: Intersasnt!
jo nån har redan skrivit det.
(OBS: Detta verkar vara en av bloodmans stora nöjen i livet; Klaga på att han redan sett/hört/luktat/rört-vid det som tråden handlar om och därför så är tråden värdelös och "gammal". För alla vet ju att allt vi skriver skriver vi för att underhålla just precis bloodman.Ämne: en undervisande flash
trist om du frågar mig.Ämne: Half-Life 2 Gold !!!
lol så lättlurade ni är, spelet är INTE guld va vet gamershell ? gabe sa själv på mailet att det är sant spelet är försentat.Ämne: kikki halkade...
ja det ser jag, men varför postar du, ingen större händelse.
(Ännu en; "Åh store bloodman var inte road så tråden suger"... plz.)Ämne: Enemy Territory
ehm ja ingen nyhet detta kom ju längesen, själv blev jag besviken de skippade singel det var asbra.
(samma här)Ämne: Kedjebrev 2.0
suck haha stackars människor som gör sånt.Ämne: FTP servrar
men snälla man går knappast hit för att fråga sånt dina kompisar har säkert.Ämne: Var hittar ni alla smiles + länkar?
du trycker på svara knappen och sen på view more emotions, säker det du menar :z:
(observera den obligatoriska piken på slutet :z:)Ämne: Billig PC? 😉
alltså måste alla skapa trådar så fort de hittar nåt udda på blocket eller nånannanstans ? tror inte nån bryr sig för det är knappast intressant, folk har rätt att göra som de vill, sen om det är löjligt eller inte who cares ?
(vi kanske?)Ämne: Anna Lindh knivhuggen
¨ha undra va han fick ut av det, måste gilla henne väldans mycket.
(naturligtvis allas naturliga reaktion...ha)Ämne: Säljes!
en kille har redan skapat en tråd om detta, fattar inte varför folk bryr sig, något mer löjligt får man ju leta efter.vilken fjant, tror han är nån.
Ämne: Musik?
iron maiden - fear of the dark
(oj hade aldrig kunnat gissa att han gillade den låten... (inget ont om iron maiden!))Ämne: Favoritmusik!
för mig är det mesta dels death/black metal men även pop/rock
(förklarar kanske en del)Ämne: Skåne ett eget land?
patrask haha.Ämne: ILSKA!! MIN RÖST PÅ SD E SÄKRAD!
hatar också alla invandrare som skapar bråk etc,, fan här i malmö är det inte många vanliga svenskar man ser på kvällen.Ämne: Skitsnack
men att ni bara orkar, börjar tröttna på alla som letar halva dagen efter lol trådar i blocket och sedan posta här... ingen bryr sig.
(jag sa ju att det fanns många av denna sort)Ämne: fula ord på finska
men snälla hur mogen är du ? tro att man blir tuff för man kan svära kom igen,,, yksi kaksi kaukasen perkeleÄmne: Cyber...
nja och vad är meningen med såna dumheter ?Ämne: Blocket.se är otroligt..
haha jo den var bra.
(BEHOLD!!! Nu när den roade bloodman så visade det sig att han faktiskt bryr sig! Underligt va?)Ämne: Efter ca 2 år på Sweclockers.com
ja och vem bryr sig ? den sidan suger ändå balle så lika bra du blev det innan ditt liv blir förstört.
("vem bryr sig" varkar finnas med lite överallt... tydligen så bryr bloodman sig eftersom han bemödade sig att svara)Ämne: På Blocket.se går allt
men har folk verkligen inte bättre för sig än att starta en tråd om detta, helt meningslöst vem bryr sig ärligt talat ? gör något vettigt istället.Ämne: visste du detta om din pc....
äsch var ju inte ens roligt.Ämne: Bowies läderbyxor?
Sugen på att ta reda på vilken sida han hänger pungen???haha
Ämne: Vilka hemsidor brukar du surfa på?
mest spelsidor, orka skriva alla.....
(skit i att posta då)Ämne: Bli av me msblast!
men din tönt Hauk
gå här för att se hur du ska göra.
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=58486
(i vanlig nh anda så gör vi narr av de som ber om hjälp, go get em bloodman)
Lägg även märke till att alla pikar/kommentarer-som-gör-narr-av-tråden/kommentarer-som-gör-narr-av-författaren är nästintill alltid en mening som börjar med liten bokstav men absolut MÅSTE sluta med punkt (skulle gärna vilja veta vad den där punkten har för speciell vikt eftersom den men inte stor bokstav alltid finns)
För er som inte ser ironin i denna tråd så pm:a mig gärna så kan jag förklara. Eller skit samma jag gör det på en gång. SNÄLLA NÅN BLOODMAN KAN DU BARA PLZ GET THAT FREAKING SAND OUT OF YOUR VAGINA SÅ VI SLIPPER DITT JÄÄÄÄÄVLA GNÄLL (om du inte fattar det där så se på mera southpark), !!! OM INTE SÅ KAN DU FAN HÅLLA DIG BORTA FRÅN ALLMÄNT. KAN JU FAN TRO ATT DU HAR MENS 24/7 365 DAGAR OM ÅRET
Jag säger inte att jag inte har dragit någon taskig kommentar ibland, men för bloodman är det genomgående i allt, nån jävla måtta får det vara. Bara för skojs skull kan DU ju försöka klämma in en mera uppmuntrande kommentar ibland!!!
Och till den moderator som förmodligen kommer låsa denna tråd, kan du ärligt säga att du inte håller med mig!?!?!?
July 13, 2002
Gueno wrote: [quote=Elias667]Har under en tid nu oberverat alla posts som bloodman skrivit och lagt märke till att nästintill varende en har en negativ ton (speciellt i allmänt forumet).
Det finns en till som är väldigt negativ men honom namnger jag inte. 😛
nemen nemen 😀 Vem skulle det kunna vara 😉
August 20, 2001
Elias667 wrote: [quote=Gueno][quote=Elias667]Har under en tid nu oberverat alla posts som bloodman skrivit och lagt märke till att nästintill varende en har en negativ ton (speciellt i allmänt forumet).
Det finns en till som är väldigt negativ men honom namnger jag inte. 😛
nemen nemen 😀 Vem skulle det kunna vara 😉
Jag tror det är Gueno 🙄
July 13, 2002
DiDi wrote: [quote=Mind]bah, tänk vad tråkigt det skulle vara om alla var likadana .
jag är glad att det finns många olika sortes typer, och nej jag tänker inte skriva att jag kramar någon på ett forum.
Verkar som om Mind behöver en kram 😉
skojar bara
HAHAHAH... Vet inte riktigt varför men den där fick mig att garva 😀
2 Guest(s)