December 25, 2000
PaiN wrote: Den här tråden kommer inte att gillas. (men den är ack så träffande 😉
*Tråd låst*
Så länge du inte är moderator behöver du inte försöka låsa trådar.
Eftersom jag antar att denna tråd är ironisk ser jag ingen anledning att låsa den, om Bloodman nu skulle ta illa upp så är han välkommen att PM;a mig så ska vi se om vi kan lösa det på något smidigt sätt.
June 28, 2001
Shinji wrote: Bloodman hade bara en tuff uppväxt, därav den negativa klangen i hans inlägg. Inget att hänga upp sig för.
Men en kram får han 😀
om någon hadde sagt så om mig och inte vetat att det varit så skulle jag ha flippat.
tänk vad små oskyldiga saker kan gå käpprätt åt helskotta.
October 1, 2002
Mind wrote: [quote=Shinji]Bloodman hade bara en tuff uppväxt, därav den negativa klangen i hans inlägg. Inget att hänga upp sig för.
Men en kram får han 😀
om någon hadde sagt så om mig och inte vetat att det varit så skulle jag ha flippat.
tänk vad små oskyldiga saker kan gå käpprätt åt helskotta.
Om någon hade sagt så åt mig hade jag inte brytt mig. Anledningen till det är att jag inte känner en enda person härute, därav har jag än mindre att frukta ...
Och i ärlighetens namn, vem tar åt sig åt försmädelser, riktade mot en själv, på ett geek-forum? 🙄 😛
EDIT: Förresten var mitt inlägg något skämtsamt menat, jag tror du förstod det också. Men uppenbarligen är det SÅ mycket roligare att gnälla ...
October 27, 2001
ViU wrote: [quote=PaiN]Den här tråden kommer inte att gillas. (men den är ack så träffande 😉
*Tråd låst*
Så länge du inte är moderator behöver du inte försöka låsa trådar.
Eftersom jag antar att denna tråd är ironisk ser jag ingen anledning att låsa den, om Bloodman nu skulle ta illa upp så är han välkommen att PM;a mig så ska vi se om vi kan lösa det på något smidigt sätt.
Jaja, det är ni som bestämmer. Jag hade bara fått för mig att ni är konsekventa i erat låsande, men tydligen kan ni göra undantag i reglerna.
Det verkar som du reagerar på någon som ligger djupare, inte något om vad jag skrev i denna tråd. Du behöver nog en kram du med... :bgrin:
(EDIT: Om du har något du känner att du vill säga mig så kan du skicka ett privmess)
July 13, 2002
whoracle wrote: [quote=Elias667]DU HAR MENS 24/7 356 DAGAR OM ÅRET
365.. :bok: :bgrin:
ja så kan det gå när man tänker snabbare än man skriver 😉 Du kan säkert hitta fler...
Hauk wrote:
ni är ett gäng onoff-handlande keffon allihop!
HHAHAHAH, men den var fan låg :cy: .... :bgrin:
January 15, 2002
Elias667 wrote:
SNÄLLA NÅN BLOODMAN KAN DU BARA PLZ GET THAT FREAKING SAND OUT OF YOUR VAGINA SÅ VI SLIPPER DITT JÄÄÄÄÄVLA GNÄLL (om du inte fattar det där så se på mera southpark), !!! OM INTE SÅ KAN DU FAN HÅLLA DIG BORTA FRÅN ALLMÄNT. KAN JU FAN TRO ATT DU HAR MENS 24/7 365 DAGAR OM ÅRET
Hmm, mens var det nån som hade ja 🙄
4 Guest(s)