November 16, 2002
Jag tror inte på dig elias667 alla på det här forumet fyller en del av en värdefull mångfald
t.e.x Öwall han me den där mössan, CoLiC aka Olyckan, Mind aka la grande le spammer E.T.C
men visst kan jag ge bloodman en *kjaMIZ* ala lunarstajl 😀 😀
EDIT: *KRAM* ändrat till *kjaMIZ* på Hauks begäran
July 13, 2002
bloodman wrote: ja lol du verkar inte ha mycket till liv om du skapar trådar om andra personer, liksom jag bryr mig inte 🙂
Jo vi vet att du inte bryr dig, men eftersom du inte bryr dig kan du väl hålla dig borta från allmänt. Vill inte vara ansvarig för att ha slösat din tid på alla meningslösa saker som skrivs här, för det vore ju hemskt.
March 1, 2003
bloodman wrote: ja lol du verkar inte ha mycket till liv om du skapar trådar om andra personer, liksom jag bryr mig inte 🙂
Och det ska komma från någon som spammat fram över 2000 arroganta posts.
Du har en udda personlighet i forumet och det skulle inte vara lika kul utan dig.
Efter alla kramar du fått, skulle du inte kunna sitta ner, le åt det hela och plocka bort sandkornen bara för den här gången?
December 15, 2002
Hauk wrote: Har ni sett den friends-kampanjen? bilden med ett slagträ som det står fetto på ? Kände att jag fick ett sådant som det står compaq på i huvet nyss...
Vilka ska på DH i vinter 👿 ?
Du behöver inte vara allt för ledsen Hauk, jag har åxå en gammal compaq stående här hemma 🙂
December 15, 2002
ManicBlue wrote: [quote=Hauk]Har ni sett den friends-kampanjen? bilden med ett slagträ som det står fetto på ? Kände att jag fick ett sådant som det står compaq på i huvet nyss...
Du behöver inte vara allt för ledsen Hauk, jag har åxå en gammal compaq stående här hemma 🙂
jag har också en Compaq så du är inte ensam Hauk 🙂
November 16, 2002
GoggeL wrote: [quote=ManicBlue][quote=Hauk]Har ni sett den friends-kampanjen? bilden med ett slagträ som det står fetto på ? Kände att jag fick ett sådant som det står compaq på i huvet nyss...
jag har också en Compaq så du är inte ensam Hauk 🙂
jag äger ingen men farsan har en som jag använde jämnt inna jag köäpte min =) 😀 😀
3 Guest(s)