June 20, 2002
abishai wrote: [quote=.ToL][quote=abishai]sekelskiftet var ett stort j**la antiklimax. Jag ville ju att flygplan skulle störta och det skulle bli kaos överallt. 😉
Ja då hade det iaf blivit lite spänning i vardan!!!! 😀
Men då hade media byggt upp värsta scenariot där alla datorer slogs ut, hundar muterades till mördar-robottar och microvågsugnar kastade knivar. Och det värsta som händer är att gamlingar får fara till barnavårdscentralen för att få sina blöjor bytta. :arg:
Det finns ju mer kritiska system som använder sig av datum.
Tänk dig en stor flygplats med x antal planlagda rutter, när systemet helt plötsligt slår om till år 1900. 🙂
May 10, 2002
boogey wrote: [quote=abishai][quote=.ToL][quote=abishai]sekelskiftet var ett stort j**la antiklimax. Jag ville ju att flygplan skulle störta och det skulle bli kaos överallt. 😉
Men då hade media byggt upp värsta scenariot där alla datorer slogs ut, hundar muterades till mördar-robottar och microvågsugnar kastade knivar. Och det värsta som händer är att gamlingar får fara till barnavårdscentralen för att få sina blöjor bytta. :arg:
Tänk dig en stor flygplats med x antal planlagda rutter, när systemet helt plötsligt slår om till år 1900. 🙂
Så du menar att flygplan som flyger fel är värre än att bli jagad av blodtörstiga robothundar och knivkastande microvågsugnar? 😮
September 12, 2005
October 31, 2003
abishai wrote: [quote=boogey][quote=abishai][quote=.ToL][quote=abishai]sekelskiftet var ett stort j**la antiklimax. Jag ville ju att flygplan skulle störta och det skulle bli kaos överallt. 😉
Så du menar att flygplan som flyger fel är värre än att bli jagad av blodtörstiga robothundar och knivkastande microvågsugnar? 😮
Nej, när det slår om till 1900 så har flygplanen inte uppfunnits och krashar naturligtvis.
August 7, 2003
Men då hade media byggt upp värsta scenariot där alla datorer slogs ut, hundar muterades till mördar-robottar och microvågsugnar kastade knivar. Och det värsta som händer är att gamlingar får fara till barnavårdscentralen för att få sina blöjor bytta.
Min farfars VHS-spelare dog...
Det var nog en muterad mördar-robothund!
1 Guest(s)